افواہوں کی تردید، سعودی شہزادہ خیریت سے ہیں: سعودی ذرائع کا دعویٰ
The news is by your side.

Advertisement

سعودی شہزادے محمد بن سلمان خیریت سے ہیں: سعودی ذرائع کا دعویٰ

ریاض: سعودی شہزادے محمد بن سلمان سے متعلق تمام افواہیں دم توڑ گئیں، ذرائع کا کہنا ہے کہ محمد بن سلمان خیریت سے ہیں اور معمول کے مطابق امور مملکت ادا کر رہے ہیں۔

تصیلات کے مطابق سعودی ولی عہد شہزاد محمد بن سلمان کے منظر عام سے مسلسل غائب رہنے کے بعد ایرانی میڈیا نے یہ دعویٰ کیا تھا کہ گزشتہ ماہ سعودی عرب میں بغاوت کی کوشش کے دوران شہزادہ محمد بن سلمان قتل ہوچکے ہیں، یہی وجہ ہے کہ وہ عالمی منظر نامے سے غائب ہیں۔

سعودی عرب کے معتبر ذرائع نے اب یہ دعویٰ کیا ہے کہ ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان خیریت سے ہیں اور وہ معمول کے مطابق امور مملکت ادا کر رہے ہیں، ولی عہد محمد بن سلمان سے متعلق منفی خبروں میں کوئی صداقت نہیں ہے، ان کی ہلاکت کی خبریں بھی بے بنیاد ہیں۔


محمد بن سلمان طویل غیر ملکی دورے کے بعد ملک واپس پہنچ گئے


بین الاقوامی تعلقات کے ماہرین اور مبصرین کا خیال ہے کہ شہزادہ محمد بن سلمان امریکا میں فلسطین مخالف بیانات کے بعد سے سعودی عرب میں منظر عام پر نہیں آرہے، جلد دوبارہ اپنی بیرونی سرگرمیوں کا آغاز کریں گے۔


امریکی صدر کا داماد میری جیب میں ہے‘محمد بن سلمان


خیال رہے کہ ایک ماہ قبل سعودی حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا تھا کہ  21 اپریل کو ریاض کے شاہی محل کے قریب ایک ڈرون دیکھا گیا تھا جس پر شاہی محافظوں نے فائرنگ کی تھی ، حکام کے مطابق اس واقعے میں سعودی شاہ سلمان کو بھی محفوظ مقام پر منتقل کیا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں