site
stats
عالمی خبریں

امریکی فوجی سربراہ کی سعودی وزیردفاع سے ملاقات

Saudi Qatar crisis

جدہ: امریکی فوج کی مرکزی کمانڈ کے سربراہ جنرل جوزف فوٹیل نے سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان بن عبدالعزیز سے ملاقات کی۔

عرب میڈیا کے مطابق شہزادہ سلمان جو کہ سعودی عرب کے وزیرِ دفاع بھی ہیں ‘ انہوں نے امریکی فوجی سربراہ سے منگل کے روز جدہ کے السلام پیلس میں ملاقات کی ۔

دونوں اہم شخصیات کے درمیان ہونے والی اس ملاقات میں دو طرفہ عسکری امور‘ دہشت گردی کے خلاف جاری جنگ میں باہمی تعاون‘ انتہا پسندی کی روک تھام اور خطے کے دیگر مسائل پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا۔

Saudi Qatar crisis

شہزادہ محمد بن سلمان اور امریکی فوج کے سربراہ کے درمیان ہونے والی اس ملاقات کے دوران دونوں ممالک کے کئی اہم ذمہ داران بھی شریک تھے‘ کہا جارہا ہے کہ قطر سعودی تنازعے کے تناظر میں یہ ایک انتہائی اہم ملاقات ہے جس کے دور رس نتائج برآمد ہوں گے۔

سعودی قطر تنازعہ


قطر اور خلیجی ممالک کے درمیان کشیدگی کم ہونے کا نام نہیں لے رہی، گذشتہ روزسعودی عرب سمیت خلیجی ممالک نے یمن، قطر اور لیبیا سے تعلق رکھنے والے فلاحی اداروں اور کارکنوں کو شدت پسندوں کے ساتھ مشتبہ تعلقات پر دہشت گرد قرار دیتے ہوئے بلیک لسٹ کردیا تھا۔

Saudi Qatar crisis


 عرب ممالک نےقطرسےسفارتی تعلقات منقطع کردیے


یاد رہے کہ قطر اور سعودی عرب سمیت خلیج تعاون کونسل کے رکن ممالک میں تنازع کے حل کے لیے کوششوں میں مصروف طیب ردوگان نے اپنے 2 روزہ دورے کے دوران سعودی فرمانروا شاہ عبداللہ اور کویت کے امیر سے ملاقات کی تھیں اور خلیجی ممالک کے تنازعہ کی حل پر بات چیت کی۔

گزشتہ ماہ قطر کے ساتھ سعودی عرب سمیت 7 عرب ممالک نے سفارتی تعلقات ختم کردیئے تھے اور قطر پر دہشت گردوں کی حمایت کا الزام عائد کرتے ہوئے قطر پر اپنی زمینی، فضائی اور سمندری سرحدوں کو بند کردیا تھا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top