سعودی فوج نے جازان میں حوثیوں کا بیلسٹک میزائل مار گرایا Houthi Missiles
The news is by your side.

Advertisement

سعودی فوج نے جازان میں حوثیوں کا بیلسٹک میزائل مار گرایا

ریاض: سعودی عرب کی فضائی ڈیفنس فورس نے ہفتے کی شام یمن کے حوثی باغیوں کی طرف سے داغا گیا ایک بیلسٹک میزائل سرحدی شہر جازان میں مار گراتے ہوئے ملک کو بتاہی سے بچالیا۔

عرب اتحادی فوج کے ترجمان ترکی المالکی نے بتایا کہ سعودی عرب کے مقامی وقت کے مطابق سہ پہر چار بج کر پچیس منٹ پر یمن سے جازان میں داغا گیا بیلسٹک میزائل مار گرایا، اس واقعے میں کسی قسم کے جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں ملی۔

یمن میں آئینی حکومت کی مدد کے لیے قائم عرب اتحادی فوج کے ترجمان کرنل ترکی المالکی نے بتایا کہ حوثیوں کی جانب سے سعودی عرب میں شہری آبادی کو دانستہ طور پرنشانہ بنانے کی کوشش جاری ہے۔

ان کاکہنا تھا کہ حوثی سعودی عرب پر بیلسٹک میزائل حملے جاری رکھ کر اقوام متحدہ کی قراردادوں 2231 اور 2216 کی مسلسل خلاف ورزی کررہے ہیں۔

مزید پڑھیں: سعودی فورسز نے نجران میں حوثیوں کا بیلسٹک میزائل مار گرایا

واضح رہے کہ چند روز قبل سعودی عرب کے ایک عسکری ذریعے نے بتایا تھا کہ سعودی عرب کے مقامی وقت کے مطابق شام آٹھ بجکر چالیس منٹ پر یمن سے نجران میں داغا گیا، بیلسٹک میزائل مار گرایا۔

خیال رہے کہ حوثی باغی گزشتہ کئی ماہ سے سعودی عرب پر مسلسل بیلسٹک میزائل حملے کررہے ہیں سعودی محکمہ دفاع کی طرف سے فوری کارروائی کرتے ہوئے ان حملوں کو ناکام بنا کر ملک کوتباہی سے بچالیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں