The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: 3 قابل اور ذہین خواتین کو اہم ذمہ داری تفویض

ریاض: سعودی عرب میں ہونے والے اہم سربراہی اجلاس کے لیے ڈیجیٹل ذمہ داریاں 3 قابل اور ذہین خواتین نے سنبھال لیں، اپنے شعبے کی ماہر تینوں خواتین، سربراہی اجلاس ٹی 20 کی ویب سائٹ اور سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو دیکھ رہی ہیں۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق 3 نوجوان سعودی خواتین نے اپنے مواد کی تخلیق اور سوشل میڈیا کی رہنمائی کر کے جی 20 کے آئیڈیاز بینک کے ڈیجیٹل ڈیمانڈز کا چارج سنبھال لیا ہے۔

تھنک 20 (ٹی 20) جو 2012 میں قائم کیا گیا تھا کو جی 20 کا پالیسی تجویز گروپ سمجھا جاتا ہے جو کہ علاقائی اور بین الاقوامی تھنک ٹینکس کے ساتھ تعاون کا ذمہ دار ہے۔

سعودی عرب نے گذشتہ سال یکم دسمبر سے جی 20 کی صدارت حاصل کی ہے اور ٹی 20 نے سال بھر میں ایسے واقعات اور ویبنارز کی قیادت کی ہے جو سائبر سکیورٹی، موسمیاتی تبدیلی اور کرونا وائرس جیسے معاملات کو حل کرتے ہیں۔

لما یاسین، ولینہ الحمدان اور نورہ الحسین کو ٹی 20 کے مواصلات سنبھالنے کے لیے منتخب کیا گیا تھا اور ڈیجیٹل مواد تخلیق میں ان کے تجربے کی کمی مسئلہ ثابت نہیں ہوئی تھی۔

لما یاسین جو چھ سال قبل جدہ سے منتقل ہوئی تھیں کنگ عبد اللہ پٹرولیم اسٹڈیز اینڈ ریسرچ سینٹر (کے اے پی ایس اے آر سی) میں ایک ریسرچ ایسوسی ایٹ اور سافٹ ویئر ڈویلپر ہیں۔ وہ پارٹ ٹائم سافٹ ویئر انجینئرنگ کی طالبہ بھی ہیں۔

سینئیر ریسرچ اینالسٹ الحمدان کے اے پی ایس اے آر سی کی انرجی انفارمیشن مینجمنٹ ٹیم کے ساتھ ڈیٹا اینالسٹ اور ویب ڈویلپر کی حیثیت سے کام کرتی ہیں۔ وہ سربراہی اجلاس کی تیاریوں کے عروج پر اگست میں ٹیم میں شامل ہوئیں۔

نورہ الحسین کمپیوٹر سائنس پس منظر کے ساتھ 2017 میں کے اے پی ایس اے آر سی میں شامل ہوئیں۔ تینوں خواتین مواصلات اور سوشل میڈیا کے تکنیکی حصوں میں مدد کے لیے متحد ہوئیں۔

یہ تینوں خواتین ٹی 20 ویب سائٹ اور سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو دیکھ رہی ہیں تاکہ پردے کے پیچھے کام کرنے والے افراد اور گروپ کے عالمی سامعین کے ساتھ رابطہ پیدا کیا جا سکے۔

ٹی 20 سربراہی اجلاس 31 اکتوبر سے یکم نومبر کے درمیان ہوگا جس میں 21 اور 22 نومبر کو ریاض میں ہونے والے جی 20 قائدین کے سربراہی اجلاس کے لیے کلیدی پالیسی سفارشات پیش کی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں