سعودی عرب: گرمی کے موسم میں برفباری
The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: گرمی کے موسم میں برفباری

ریاض: سعودی عرب کی تاریخ میں پہلی بار گرمیوں کے موسم میں برفباری ہوئی جس کے بعد سنگلاخ پہاڑیوں نے سفید چادر اوڑھ لی اور درجہ حرارت نقطہ انجماد پر پہنچ گیا۔

عرب میڈیا کے مطابق سعودی شہر خمیس مشائت اور ریگستان میں گرمیوں کے موسم میں  موسلا دھار بارشوں کا ہونا تو معمول تھا البتہ گزشتہ روز برسات کے بعد اچانک برفباری ہوئی۔

ذرائع ابلاغ کے مطابق جولائی اور اگست کے مہینوں میں سعودی عرب میں شدید گرمی ہوتی ہے یہی وجہ ہے کہ شہری اور محکمہ موسمیات کے ماہرین اس موسم میں برفباری دیکھ کر ششدر رہ گئے۔

موسم کی تغیراتی تبدیلیوں پر نظر رکھنے والے ماہرین نے برفباری کو ایک نیا خطرہ دے دیا اُن کا کہنا تھا کہ دنیا کے مختلف علاقوں میں موسمیاتی تبدیلیاں تیزی سے رونما ہورہی ہیں جو ہمارے کراہ ارض کے لیے اچھا شگون نہیں ہے۔

سعودی میٹ آفس کے مطابق برفباری کے بعد درجہ حرارت میں کمی ہوئی اور گرمی کا زور ٹوٹا۔ ترجمان محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ  بارشوں کا سلسلہ آئندہ دو روز تک جاری رہے گا البتہ برفباری کی کوئی امید نہیں۔

مزید پڑھیں: سعودی عرب میں‌ برفباری، ریگستانوں نے سفید چادر اوڑھ لی

عرب شہریوں نے گرمی کا زور ٹوٹنے کے بعد سہانا موسم دیکھا تو وہ گھروں سے باہر نکلے اور انہوں نے تصاویر و ویڈیوز بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں