site
stats
عالمی خبریں

سعودی عرب : غیرملکیوں سے شادی پر ڈرگ ٹیسٹ لازم

ریاض: سعودی وزارت داخلہ نے شہریوں کو ہدایات کی ہے کہ وہ کسی غیرملکی سے شادی کرنے کے سے قبل ڈرگ ٹیسٹ ضرور کروائیں۔

عرب میڈیا کے مطابق ملک کی سپریم اتھارٹی نے شکایات موصول ہونے کے بعد شہریوں کو ہدایات جاری کی ہیں کہ وہ شادی کرنے اور خصوصاً غیر ملکی سے شادی کرنے سے قبل ڈرگ ٹیسٹ ضرور کروائیں۔

سپریم اتھارٹی کی ہدایت کے بعد سعودی وزارتِ داخلہ نے تمام شہریوں کو پابند کیا ہے کہ وہ اس ہدایت پر عمل کرتے ہوئے شادی کرنے سے قبل مذکورہ ٹیسٹ کی  رپورٹ ضرور جمع کروائیں۔


پڑھیں: ’’ سعودی عرب: ایڈز سے متاثرہ افراد کی تعداد میں اضافہ ‘‘


عرب اخبار کے مطابق سعودی عرب کے اعلیٰ حکام کی جانب سے ہدایات جاری کی گئی ہیں کہ ایسے سعودی مرد جو غیر ملکی خواتین سے شادی کے خواہشمند ہیں یا غیر ملکی مرد جو سعودی خواتین سے شادی کی خواہش رکھتی ہیں ان سب کیلئے لازم ہے کہ وہ شادی کے بندھن میں بندھنے سے قبل متعلقہ حکام سے اجازت لیں اور شادی سے پہلے ڈرگ ٹیسٹ کے عمل سے گزریں۔

اخبار کے مطابق ان ہدایات کا مقصد لوگوں کو اس شرمندگی سے بچانا ہے جو وہ عموما اس قسم کا ٹیسٹ انفرادی طور پر کرانے سے کتراتے تھے تاہم سرکاری احکامات کے بعد اس پر عملدرآمد میں شرمندگی کا احساس غالب نہیں آئے گا۔


مزید پڑھیں: ’’ سعودی عرب میں سائبر قانون کی خلاف ورزی سے بچیں ‘‘


اخبار کے مطابق حکام کا کہنا ہے کہ گزشتہ کئی سال سے اس حوالے سے کئی درخواستیں موصول ہو رہی تھیں جن میں مطالبہ کیا جا رہا تھا کہ ڈرگ ٹیسٹ کو یقینی بنایا جائے۔ اس سے کسی بھی شخص کو نشہ کا عادی ہونے سے بچانے میں بھی مدد ملے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top