The news is by your side.

Advertisement

پاکستان تحریک انصاف کے امیدوار رائے حسن نواز تاحیات نااہل قرار

اسلام آباد : سپریم کورٹ نے این اے 149 سے پاکستان تحریک انصاف کے امیدوار رائے حسن کو تاحیات نااہل قرار دے دیا، جسٹس عظمت سعید شیخ نے ریماکس دیئے کہ واضح طور پر آرٹیکل باسٹھ ون ایف کا اطلاق ہوتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں جسٹس عظمت سعید کی سرابرہی میں دو رکنی بینچ نے پی ٹی آئی کے امیدوار رائے حسن نواز کی نااہلی کیخلاف درخواست پر سماعت کی۔

جسٹس عظمت سعید ریمارکس دیئے کہ کیس میں تو پہلے ہی واضح تاحیات نااہلی کا فیصلہ دیا گیا ہے ، 5 رکنی بنچ نے صادق اور امین نہ ہونے پرپہلے ہی فیصلہ دیا ہے، واضح طورپر آرٹیکل 62 ون ایف کااطلاق ہوتا ہے۔

جسٹس اعجاز الاحسن نے ریمارکس دیئے فیصلے لکھ لکھ کرتھک جاتے ہیں ،وکلاپڑھنےکی زحمت نہیں کرتے، ایسا تو نہیں ہوسکتا کہ کوئی کہے میں نے اب توبہ کرلی۔

سپریم کورٹ نے این اے 149 سے پی ٹی آئی کے امیدوار رائے حسن نواز کی نااہلی کیخلاف درخواست مسترد کرتے ہوئے نااہل قرار دے دیا۔

دوسری جانب سپریم کورٹ نے شیخ وقاص اکرم کواین اے ایک سو پندرہ جھنگ سےالیکشن لڑنےکی اجازت دے دی ، مخالف محمدعمران نےجعلی ڈگری پروقاص اکرم کونااہل کرنےکی درخواست دائرکی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں