چیف جسٹس نے رحیم یارخان میں شریف فیملی کی شوگر ملزکھولنےسےروک دیاگیا
The news is by your side.

Advertisement

سپریم کورٹ نے شریف فیملی کی شوگر ملزکھولنے سے روک دیا

اسلام آباد : شوگرملزکیس میں سپریم کورٹ نے شریف خاندان کی شوگرملزکھولنےسےروک دیا جبکہ جہانگیر ترین نے سپریم کورٹ کوکسانوں کا تمام گنا خریدنے کی یقین دہانی کرادی، چیف جسٹس نے کہا بابارحمتے کے سامنے سچ بولو گے توسب ٹھیک ہوجائے گا، آنکھیں اور کان کھلے ہیں،پتہ ہے عدالت کے باہر کیا کچھ ہورہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں شریف برادران کی شوگرملزکی منتقلی کیس کی سماعت ہوئی ، سماعت میں شوگرملزکی منتقلی روکنےکے فیصلے کے خلاف حکم امتناع کی درخواست مسترد کردی۔

چیف جسٹس نے شریف فیملی کی شوگرملزتین ماہ میں منتقلی کا حکم معطل کرتے ہوئے واضح کیا کہ ملز کام نہیں کر سکیں گی صرف منتقلی روک رہے ہیں، بابا رحمتے کے سامنے سچ بولوگے تو سب ٹھیک ہوجائےگا، ایک ایک چیز مانیٹر کریں گے۔

چیف جسٹس نے کسانوں کو درپیش مسائل کے باعث کیس روزانہ کی بنیاد پر سننے کا فیصلہ کرتے ہوئے کہا کہ کم ازکم اس سیزن کسانوں کانقصان نہیں ہونےدینگے اور شوگرملزکی بندش سے کیس میں کسانوں کی فریق بننےکی درخواستیں منظور کرلیں۔

جہانگیر ترین کےوکیل اعتزازاحسن نےدلائل میں کہا حسیب وقاص کا تو فش فارم تھا بعد میں شوگر مل نکل آئی، کسانوں کے اتنے بڑے اشتہاروں کی رقم کس نے دی ، گنےکا ریٹ شوگر کین کمشنر طےکرے گا، 250میل سےبھی مجھےگنااٹھاناہوگا۔

کسانوں کے اعتراض پر چیف جسٹس نے ٹوک دیا اور کہا آپ کسی اور کے آلہ کار بنیں گےتو معاملہ خراب ہوجائے گا، کسانوں کو بھی ریلیف دیا، شوگر ملزکوغیر قانونی کام سے بھی روک دیا۔

چیف جسٹس نے ریمارکس میں کہا کسانوں پر رحم ہوگا، میری تمام آنکھیں اور کان کھلے ہیں، ہمیں پتہ ہے عدالت کے باہر کیا کچھ ہوتا رہا۔

جہانگیر ترین کی کسانوں کا تمام گنا خریدنے کی یقین دہانی

سپریم کورٹ میں جہانگیر ترین نے کسانوں کا تمام گنا خریدنےکی یقین دہانی کرادی، جس پر چیف جسٹس ن ےیہ کہتے ہوئے سماعت اٹھارہ جنوری تک ملتوی کردی کہ وہ گنا خریداری کے عمل کی خود نگرانی کریں گے۔

چیف جسٹس نے کہا کہ عدالتی احکامات کی خلاف ورزی نہیں ہونےدیں گے، مکمل گنااٹھنےتک کیس کی مکمل سماعت کروں گا، جےڈبلیوڈی کل تک پلان لائیں ورنہ شوگرملزکھو ل دوں گا، معاملہ حل ہونےتک ہرروزڈھائی بجےمقدمےکی سماعت ہوگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں