The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں تعلیمی ادارے کب کھلیں گے ؟ فیصلہ ہوگیا

اسلام آباد : وزیرتعلیم شفقت محمود کی زیرصدارت بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس میں ستمبرکے پہلے ہفتے میں تعلیمی اداروں کو کھولنے پر اتفاق ہوگیا ، تاہم حتمی منظوری کل این سی او سی سے لی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیرتعلیم شفقت محمود کی زیرصدارت ويڈيولنک پر بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس ہوئی ، اجلاس میں تجويز دی گئی کہ يکم ستمبر سےپہلے اسکول نہ کھولےجائيں اور گست کےآخری ہفتے حتمی فيصلے کيلئے اجلاس بلايا جائے۔

اجلاس میں وزيرتعليم سندھ سعید غنی نے مطالبہ کیا کہ نجی اسکولزشديد مالی بحران کا شکار ہیں ، اسکولوں کو بلا سود قرضے ديئے جائيں، جس پر وفاقی وزير تعليم شفقت محمود نے سعيدغنی کو يقين دہانی کرائی کے اس حوالے سے ضرور وزيراعظم سے بات کروں گا۔

اجلاس میں تعلیمی اداروں کو ستمبرکے پہلے ہفتے میں سخت ایس او پیز کیساتھ کھولنے پر اتفاق ہوگیا، ذرائع کا کہنا ہے کہ تمام صوبائی وزرائے تعلیم نے تجویز پر اتفاق کیا، تعلیمی اداروں کو ایس او پیز کیساتھ امتحانات لینے کی بھی اجازت ہوگی، تاہم تعلیمی ادارے کھولنے سے قبل کورونا صورتحال کا جائزہ لیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق تعلیمی اداروں سےمتعلق حتمی منظوری کل این سی او سی سے لی جائے گی جبکہ ستمبر سے قبل 2 بار بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس بلانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں