The news is by your side.

Advertisement

وزارت سائنس نے رویت ہلال کے لیے تشکیل کردہ ویب سائٹ کا افتتاح کردیا

اسلام آباد: وفاقی وزیرسائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے نےرویت ہلال سےمتعلق ویب سائٹ کاآغازکردیا ہے، ان کا کہنا تھا کہ ہم نے اپنا وعدہ پورا کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزارت سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے رویت ہلال کے لیے تشکیل کردہ ویب سائٹ کا افتتاح کرتے ہوئے ایک بار پھر حتمی اعلان کیا ہے کہ اس سال عید الفطر 5 جون کو ہوگی۔

وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ رویت ہلال پرویب سائٹ سےمتعلق اسلامی نظریاتی کونسل سےرائےطلب کی ہے، ساتھ ہی ساتھ وفاقی کابینہ کےآئندہ اجلاس میں ویب سائٹ کوایجنڈےمیں رکھنےکی درخواست کی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم نےاگست کوٹیکنالوجی کامہینہ قراردیاہے۔چانددیکھنےکی بنیاداس کی بلندی ،چمک اورغروب آفتاب کے38منٹ تک رہنےپرہے،انہیں 3چیزوں پرویب سائٹ کاانحصارہے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ’یہ کہنا کہ عینک اوردوربین حلال ہےاورجدیدٹیکنالوجی حرام ہےغیرمنطقی ہے،5سال کی قیدٹیکنالوجی میں تبدیلی کی بنیادپررکھی،فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ ٹیکنالوجی کےآنےسےکام بندنہیں ہوں گے،نئےشعبےکھلیں گے۔ہم نےاپنےوعدےکوپوراکردیاہے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ ہمیں صنعتوں کومقامی سطح پراہمیت دینی چاہیے،ہمیں چاہیےکہ ہماری مقامی پیداواربڑھے۔ اس حوالے سے پی سی ایس آئی آرنےمعیارسےمتعلق بنیادرکھی۔ انہوں نے مزید کہا دیگرممالک نےاپنی بنیادسائنس وٹیکنالوجی پررکھی ۔

ہمیں پاکستان کوٹیکنالوجی کےانقلاب سےروشناس کراناہے،چوتھاصنعتی انقلاب ٹیکنالوجی کی بنیادپرآرہاہے،ہم نےتوجہ نہیں دی اس لیےزراعت کوترقی نہ دےسکی۔فوادچوہدری نے یہ بھی کہا کہجب تک ہم اپنی نئی نسل کوٹیکنالوجی تک نہیں لائیں گےترقی ممکن نہیں۔

ان کا کہناتھا کہ مذہبی تہوارپرریاست کسی کومجبورنہیں کرسکتی یہ عقیدےکی بات ہے،ہم نےعلماکی توجہ اس جانب دلائی ہے کہ ٹیکنالوجی کی مددسےچانددیکھ سکتےہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں