The news is by your side.

Advertisement

پشاور اور راولپنڈی میں آپریشن،اسلحہ و منشیات برآمد

پشاور اور راولپنڈی میں جاری گرینڈ آپریشن میں 74 افغان باشندوں سمیت دو سو سے ذائد افراد کو حراست میں لےلیاگیا،بھاری مقدار میں اسلحہ اور منشیات برآمد کی گئی۔

پشاوراورراولپنڈی میں غیرقانونی طور پہ مقیم غیر ملکی باشندوں کی موجودگی کی اطلاع پر گرینڈ آپریشن کیا گیا۔ سرچ آپریشن کے دوران متعدد غیر ملکی باشندوں کو حراست میں لے کر بھاری مقدار میں ناجائزاسلحہ اور منشیات برآمد کرلیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق آپریشن کے درمیان پشاور سے 74 افغان باشندوں سمیت 150 افراد کو حراست میں لیا گیا ہے جن سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور منشیات بھی برآمد ہوئ۔دوسری جانب پولیس نے تیسری مرتبہ ٹارگٹ کلرز اور ان کے سہولت کاروں کی فہرست بھی تیارکرلی ہے۔تاکہ مربوط و منظم آپریشن کیا جا سکے۔یاد رہے رواں سال کے پولیس سرچ آپریشن میں کسی بھی ایک ٹارگٹ کلرکو بھی گرفتارنہیں کیاجاسکاہے۔

ذرائع کے مطابق آپریشن کے دوران راولپنڈی سے 45 مشتبہ افراد کو حراست میں لے ان سے برآمد کیا گیا بھاری مقدارمیں اسلحہ تحویل میں لےلیا گیاہے۔ملزمان کو تفتیش کے نامعلوم مقام پر منتقل کردیاگیا۔

قانون نافذ کرنے والے اداروں کی یہ کاروائیاں ملک میں امن کے قیام میں کارگر ثابت ہونگی۔تاہم اداروں کے درمیان رابطہ،اطلاعات کا بروقت تبادلہ اور عدالتی نظام کوموثربنائے بغیر دیرپاءامن کاحصول ناممکن ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں