The news is by your side.

Advertisement

انتخابات وقت پر ہوں‌ گے، کسی ادارے نے نہیں‌ روکا، سیکریٹری الیکشن کمشین

اسلام آباد: سیکریٹری الیکشن کمیشن بابر یعقوب نے کہا ہے کہ کسی ادارے نے انتخابی شیڈول جاری کرنے سے نہیں روکا، آئندہ عام انتخابات 25 جولائی 2018 کو ہی منعقد کیے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں میڈیا سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے بابر یعقوب کا کہنا تھا کہ پورے ملک کے لیے انتخابی شیڈول جاری کردیا، ای سی پی نے انتخابی تاریخ کا اعلان آئین کے تحت کیا۔

اُن کا کہنا تھا کہ عام انتخابات 25جولائی 2018کو ہی ہوں گے، یکم جون کوریٹرننگ افسران کو پبلک نوٹس جاری کیے جائیں گے،  اور 25 جولائی سے پہلے تمام معاملات مکمل ہوجائیں گے۔

سیکریٹری الیکشن کمیشن کا کہنا تھاکہ جون سے 6جون  تک امیدوار کاغذات نامزدگی جمع کراسکیں گے جبکہ7جون کو  امیدواروں کی فہرست جاری کی جائےگی اور 14جون  تک امیدواروں کی اسکروٹنی کی جائےگی۔

بابر یعقوب کا کہنا تھا کہ امیدوار آر او کے فیصلوں کے خلاف 19جون کواپیلیں دائرکرسکیں گے، الیکشن ٹریبونلز ریٹرننگ فیصلوں کے خلاف اپیلوں کی سماعت  26جون تک نمٹائیں گے جبکہ امیدواروں کی حتمی فہرست 27جون کوجاری کی جائےگی۔

اُن کا کہنا تھا کہ بیلٹ پیپرکاکاغذفرانس اوربرطانیہ سے منگوایا ہے جو آدھا کراچی اور آدھا اسلام آبادمیں آئے گا، انتخابات کے لیے فوج کی تعیناتی سےمتعلق تاحال کوئی فیصلہ نہیں ہوا۔

مزید پڑھیں: خدارا الیکشن ایک ماہ کے لیے ملتوی کردیں: وزیر اعلیٰ بلوچستان

بابر یعقوب کا کہنا تھا کہ نگراں حکومتیں آنےکے بعد ان سےمشاورت ہوگی، بیلٹ پیپرفوج کی نگرانی میں چھاپےجائیں گے اور انتخابات کے لیے میڈیا کو بھی ضابطہ اخلاق جاری کیاجائےگا۔

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن کی جانب سے آئندہ عام انتخابات کے لیے 25 جولائی کا اعلان کیا گیا ہے مگر گزشتہ روز بلوچستان اسمبلی میں حکومت نے ایک قرار داد پاس کی جس میں الیکشن کو ایک ماہ کے لیے مؤخر  کرنے تجویز دی تھی۔

علاوہ ازیں حلقہ بندیوں کے حوالے سے بھی اسلام آباد ہائی کورٹ سمیت مختلف عدالتوں میں درخواستیں زیر سماعت ہیں اور کچھ حلقہ بندیوں کو متنازع قرار دیتے ہوئے کالعدم قرار دیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں