The news is by your side.

Advertisement

خیبر پختونخوا پولیس میں خواتین کمانڈز اسپیشل کومبیٹ یونٹ کا دوسرا دستہ تیار

پشاور: خیبر پختونخوا پولیس میں خواتین کمانڈز اسپیشل کومبیٹ یونٹ کا دوسرا دستہ تیار ہو گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نوشہرہ کے مقام پر حکیم آباد پولیس ٹریننگ سکول میں آئی جی ناصرخان درانی کی ہدایت کے مطابق صوبے کی تاریخ میں پہلی بارخیبر پخوتنخواء کی ریگولر پولیس سے تعلق رکھنے والی 37خواتین اہلکاروں کو سیلکٹ کیا گیا تھاجنھوں نے سات ما ہ میں ایس ایس جی طرز کی کمانڈوز تربیت مکمل کی ۔

پولیس حکام کے مطابق خواتین کماندوز کے دستے کاتعلق صوبے کے مختلف اضلاع سوات ،مردان،سوابی ،لکی مروت ،نوشہرہ ،مردان اور پشاور سے ہے ،کماندوز خواتین نے سات ماہ کی ٹریننگ میں ہیلی کاپٹر سے چھلانگ لگانا،ریپیلنگ ،شوٹنگ ٹارگیٹڈ آپریشنز،ماٹر شیل اور دہشت گردوں کے ڈھکانوں پر براہ راست آپریشن کی تربیت مکمل کیا اب تک پولیس کمانڈوز کی 71 خواتین نے پاس آوٹ کیا ۔

KPK1

اے آر وائی نیوز سے بات چیت کرتے ہوئے کمانڈو صفیہ کا کہنا تھا اورآج انہوں نے دہشت گردی کے خلاف دنیا کی بہترین ٹریننگ مکمل کر کے کماندوز دستے میں شامل ہو چکی ہیں اب وہ پاکستان کے ہر محاز پر لڑنے کو تیار ہے۔

 

KPK2

پولیس ٹریننگ سکول میں اب تک اسپیشل کومبیٹ یونٹ کی تربیت مکمل کرنے والے خواتین کا تیسرا دستہ خیبر پخوتنخواء پولیس میں شامل ہوگیا ہے اعلیٰ پولیس حکام کے مطابق خواتین کمانڈوز کو اب تک بیس سے زائد بڑئے ٹارگیٹ آپریشنز میں انکی خدمات حاصل کی گئی ہے خواتین کمانڈوز کی مدد سے کئی حساس مقامات کے سرچ میں مدد ملی ہے۔

KPK3

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں