The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور زمبابوے کے درمیان دوسرا ٹی 20 آج کھیلا جائے گا

راولپنڈی: پاکستان اور زمبابوے کے درمیان سیریز کا دوسرا ٹی ٹوئنٹی آج راولپنڈی میں کھیلا جائے گا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پاکستان اور زمبابوے کے درمیان دوسرا ٹی 20 آج سہ پہر ساڑھے 3 بجے کھیلا جا رہا ہے، ٹی ٹوئنٹی سیریز کے پہلے میچ میں پاکستان نےگزشتہ روز زمبابوے کو 6 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

ون ڈے سیریز اور اب پہلے ٹی 20 میچ میں پاکستان ٹیم کی شان دار کارکردگی کے پیش نظر اس میچ میں بھی پاکستان کو جیت کے لیے فیورٹ قرار دیا جا رہا ہے۔

کپتان بابر اعظم کا کہنا ہے کہ جیت سے ٹیم اور کھلاڑی کو اعتماد ملتا ہے، ہم نے مس فیلڈنگ کی اور کیچز بھی چھوڑے، ہمیں فیلڈنگ میں بہتری کی ضرورت ہے۔

پہلا ٹی 20، پاکستان نے زمبابوے کو 6 وکٹوں سے شکست دے دی

انھوں نے کہا کوشش ہے لڑکوں کو اعتماد دے کر ورلڈ کپ کے لیے تیار کریں۔

خیال رہے کہ زمبابوے کے خلاف پہلے ٹی ٹوئنٹی میں وکٹ کیپر محمد رضوان نے ایک شان دار کیچ بھی لیا تھا، وہاب ریاض کی گیند پر کیچ اچھلا، گیند رضوان سے دور تھی، لیکن چیتے کی طرح چھلانگ لگا کر رضوان نے سکندر رضا کا کیچ دبوچ لیا، اس کیچ کی ویڈیو بھی وائرل ہو گئی ہے۔

اسٹار بلے باز بابر اعظم کی جانب سے بھی ٹی ٹوئنٹی میں ٹاپ فارم جاری ہے، پہلے ٹی 20 میچ میں 82 رنز کی اننگز کھیلنے کے ساتھ بابر نے رواں سال ٹی ٹوئنٹی میں 1 ہزار رنز مکمل کر لیے ہیں، بابر مسلسل 2 سال میں ایک ہزار رنز بنانے والے پاکستان کے پہلے کھلاڑی ہیں، بابر نےگزشتہ سال ٹی ٹوئنٹی میں 1607 رنز بنائے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں