عامر خان کی فلم ’سیکریٹ سپر اسٹار‘ چین میں ریلیز کرنے کی تیاریاں secret superstar
The news is by your side.

Advertisement

عامر خان کی فلم ’سیکریٹ سپر اسٹار‘ چین میں ریلیز کرنے کی تیاریاں

ممبئی: بالی ووڈ فلموں کے ہدایت کار اور اداکار عامر خان نے اپنی نئی فلم سیکریٹ سپر اسٹار کو چین میں ریلیز کرنے کی تیاریاں شروع کردیں۔

تفصیلات کے مطابق دنگل اور پی کے کے بعد اب عامر خان کی تیسری فلم سیکریٹ سپر اسٹار میں چین میں ریلیز ہونے جارہی ہے جس میں کشمیری نوجوان اداکارہ زائرہ وسیم نے کردار ادا کیا۔

اس ضمن میں بالی ووڈ اداکار عامر خان کا کہنا ہے کہ وہ اپنی نئی فلم کو ایک سے دو ماہ کے درمیان چین میں بھی ریلیز کردیں گے جس کے لیے انہوں نے حکمت عملی کرنا شروع کردی ہے۔

پڑھیں: اپنے آپ کو اسٹار نہیں سمجھتی، زائرہ وسیم

سیکریٹ سپر اسٹار کی کہانی ایک ایسی لڑکی پر بنائی گئی ہے جو میوزک سے بے حد لگاؤ رکھتی ہے مگر گھر والوں کی سختی اُسے آگے بڑھنے سے روکے رکھتی ہے، اس دوران وہ اپنے منہ پر نقاب پہن کر ویڈیو ریکارڈ کرتی ہے اور اُسے انٹرنیٹ پر شیئر کردیتی ہے۔

زائرہ وسیم کا فلمی نام آنسیا رکھا گیا ہے، ویڈیو شیئر ہونے کے بعد یہ گانا اور انداز اس قدر مقبول ہوتا ہے کہ وہ اپنا خواب پورا کرلیتی ہے۔

یاد رہے کہ عامر خان کی سیکریٹ سپر اسٹار اور گول مال اگین دیوالی کے موقع پر ریلیز کی گئی ہیں، دونوں فلموں کے درمیان سخت مقابلہ جاری ہے تاہم شائقین گول مال اگین کو دیکھنے میں زیادہ دلچپسی لے رہےہیں۔

فلم کا ٹریلر دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں