The news is by your side.

Advertisement

امن و امان کی چیلنجز ہیں، پر امن الیکشن دیکھنا چاہتے ہیں، بابر یعقوب

اسلام آباد: سیکریٹری الیکشن کمیشن بابر یعقوب نے کہا ہے کہ طرح طرح کے تھریٹس موصول ہورہی ہیں، امن و امان کے چیلنجز ہیں، پر امن الیکشن دیکھنا چاہتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا، سیکریٹری الیکشن کمیشن بابر یعقوب نے کہا کہ ووٹ قیمتی ہے، عوام حق رائے دہی ضرور استعمال کریں، پولنگ بوتھ میں موبائل اور خواتین کے بیگ لے جانے پر پابندی ہوگی۔

بابر یعقوب نے کہا کہ 17 ہزار حساس پولنگ اسٹیشن پر کیمرے نصب کردئیے گئے ہیں،95 سیاسی جماعتیں انتخابات میں حصہ لے رہی ہیں، 11 ہزار 678 امیدوار مجموعی طور پر انتخابات میں حصہ لے رہے ہیں، ملک بھر میں 16 لاکھ کے قریب انتخابی عملہ خدمات انجام دے رہا ہے، ساڑھے 3 لاکھ فوج، ساڑھے 4 لاکھ پولیس کے جوان تعینات ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ الیکشن نہ ہونے کے تمام مفروضے دم توڑ چکے ہیں، قوم کل جمہوریت کا جشن منائے گی، امید ہے کل ٹرن آؤٹ ماضی کی نسبت بہترین ہوگا، 10 کروڑ 59 لاکھ 55 ہزار 409 ووٹرز حق رائے دہی استعمال کریں گے۔

سیکریٹری الیکشن کمیشن نے کہا کہ قومی اور صوبائی اسمبلی کے 9 حلقوں پر انتخابات نہیں ہوں گے، الیکشن میں 1623 امیدوار آزاد حیثیت سے الیکشن لڑ رہے ہیں، پولنگ عملے کو رزلٹ مینجمنٹ سسٹم سے ہی نتائج دئیے ہیں، این اے 60 پر الیکشن ملتوی کردئیے گئے ہیں، این اے 103 فیصل آباد پی کے 78 میں الیکشن نہیں ہوں گے۔

بابر یعقوب کے مطابق پی کے 99، پی پی 87 میانوالی میں بھی الیکشن ملتوی کیے گئے، ملک بھر میں 80 فیصد پولنگ کے سامان کی ترسیل مکمل ہوچکی ہے، پولنگ کا وقت شام چھ بجے تک ہے، 7 بجے تک نتائج نہیں دئیے جاسکتے ہیں۔

لاہور کے نالے سے برآمد ہونے والے شناختی کارڈ کے حوالے سے سیکریٹری الیکشن کمیشن کا کہنا تھا کہ لاہور میں ملنے والے تمام شناختی کارڈز زائد المیعاد تھے، چیئرمین نادرا نے یقین دہانی کرائی ہے کارڈز ملنے کی تحقیقات ہوں گی، ایک ہی جگہ سے شناختی کارڈز ملنے کی تحقیقات ہوں گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں