The news is by your side.

Advertisement

جہاں الیکشن کمیشن کی رہنمائی یا فیصلہ ضروری ہوگا، کمیشن دے گا، بابر یعقوب

اسلام آباد : الیکشن کمیشن کے سیکریٹری بابر یعقوب نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن کا عملہ ذمہ دار ہے، الیکشن سے متعلق جو شکایات ہوگی کمیشن اسے حل کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان الیکشن کمیشن کے سیکریٹری بابر یعقوب نے انتخابات کے دوران پیش آنے والے مسائل کے حل کے لیے قائم کمپلینٹ سیل کا دورہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن کا عملہ ذمہ دار ہے.

سیکریٹری الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ فخر ہے کہ الیکشن کمیشن کا حصہ ہوں، الیکشن سے متعلق جو شکایات ہو کمپلینٹ سیل اس کو حل کرے گا، جہاں کمیشن کی رہنمائی یا فیصلہ چاہیے ہوگا، کمیشن دے گا.

بابر یعقوب کا نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن کے عملے نے مثالی کام کیا ہے، الیکشن کمیشن ذمے دار اور خود مختار ادارہ ہے۔

الیکشن کمیشن حکام کا کہنا ہے کہ الیکشن سنہ 2018 کے پریذائیڈنگ افسر کو مجسٹریٹ درجہ کے اختیارات حاصل ہیں، پولنگ میں رکاوٹ پر الیکشن ایکٹ کے تحت کارروائی کی جائے گی۔

الیکشن کمیشن حکام کا کہنا تھا کہ پریذائیڈنگ افسر سیکشن 174 کے تحت سزا سنائے گا، خلاف ورزی پر3 سال قید، ایک لاکھ جرمانہ یا دونوں سزائیں ہوسکتی ہیں۔


25جولائی کو گھروں سےنکلیں اورووٹ کاصحیح استعمال کرکے قومی ذمہ داری نبھائیں، چیف الیکشن کمشنر


یاد رہے کہ گذشتہ روز  چیف الیکشن کمشنر سردار محمد رضا پولنگ کے دن کے حوالے سے ووٹرز کے لئے خصوصی پیغام جاری کیا تھا، سردار محمد رضا نے اپنے پیغام میں عوام سے گزارش کی تھی کہ 25 جولائی کو گھروں سے نکلیں اور  ووٹ کا صحیح استعمال کرکے قومی ذمہ داری نبھائیں۔


عام انتخابات 2018 کے لیے پولنگ کا عمل شروع


واضح  رہے کہ پاکستان کے گیارہویں عام انتخابات کے لیے ملک بھر میں پولنگ کا آغاز ہوچکا ہے جو شام 6 بجے تک جاری رہے گا، جہاں 10 کروڑ 59 لاکھ 55 ہزار 409 ووٹرز حق رائے دہی استعمال کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں