فیصل آباد، اسپتال کے سیکیورٹی گارڈ کی مریضہ کے ساتھ زیادتی Rape
The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد، سیکیورٹی گارڈ کی مریضہ کے ساتھ زیادتی

فیصل آباد : اسپتال میں علاج کے غرض سے آنے والی خاتون کو سیکیورٹی پر مامور اہلکار نے ساتھیوں کے ساتھ مل کر زیادتی کا نشانہ بنادیا.

تفصیلات کے مطابق چھرہ کی ریائشی خاتون فیصل آباد میں واقع الائیڈ اسپتال میں علاج کی غرض سے آئی تھیں جہاں سیکیورٹی گارڈز نے اپنے ساتھیوں کی مدد سے زیادتی کا نشانہ بنایا.

ذرائع کے مطابق زیادتی کی شکار خاتون کو تشویش ناک حالت میں اسپتال میں داخل کرلیا گیا ہے جب کہ اسپتال انتظامیہ نے افسوسناک واقعہ کی تحقیقات کے لیے 6 رکنی ٹیم تشکیل دے دی ہے.

اسپتال انتظامیہ کی جانب سے جاری کیے گئے اعلامیہ کے مطابق تحقیقاتی کمیٹی متاثرہ خاتون، سیکیورٹی گارڈز اور عینی شاہدین کے بیانات قلم بند کرے گی اور میڈیکل رپورٹ کی روشنی میں رپورٹ ترتیب دے گی.

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ متاثرہ خاتون نے اپنے بیان میں کہا کہ سیکیورٹی گارڈ اسے دھوکے سے برن یونٹ کے پیچھے لے گیا، جہاں اس نے ساتھیوں کی مدد سے زیادتی کی.

ذرائع کا کہنا ہے کہ پولیس روایتی ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہوئے معاملے کو دبانے کی کوشش کر رہی ہے اور زیادتی کا نشانہ بننے والی خاتون کو ذہنی مریضہ قرار دیتے ہوئے ملزمان کو بچانے کی کوشش کر رہی ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں