آصف زرداری کی وطن واپسی، سیکیورٹی کے سخت انتظامات -
The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری کی وطن واپسی، سیکیورٹی کے سخت انتظامات

کراچی: آصف زرداری کی آمد پر کراچی میں سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے ہیں۔ 5 ہزار 7 سو اہلکار فرائض انجام دے رہے ہیں۔ اولڈ ٹرمینل پر 10 واک تھرو گیٹ اور سی سی ٹی وی کیمرے نصب کر دیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر آصف زرداری کی پاکستان آمد کے سلسلے میں سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے ہیں۔ 5 ہزار 7 سو کے قریب اہلکار سیکیورٹی کے فرائض انجام دے رہے ہیں۔ پولیس سمیت اسپیشل برانچ کے اہلکار بھی سیکیورٹی پر مامور ہیں۔

آصف زرداری کراچی اولڈ ٹرمینل پر کارکنوں سے خطاب کریں گے۔ اولڈ ٹرمینل میں داخل ہونے کے لیے 10 واک تھرو گیٹ اور سی سی ٹی وی کیمرے نصب کیے گئے ہیں۔ جدید کیمروں والی موبائل وین جلسہ گاہ اوراطراف میں گشت کر رہی ہے۔

ایس ایس پی ملیر سہیل اکبر کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی کے تین سے چار حصار بنائے گئے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ اولڈ ٹرمینل کی سیکیورٹی کے لیے 2 ہزار اہلکار تعینات کیے گئے ہیں۔

ائیرپورٹ پر سول ایوی ایشن کے دفتر میں سیکیورٹی کا کنٹرول روم بھی بنایا گیا ہے جہاں سے پولیس حکام سیکیورٹی انتظامات پر نظر رکھیں گے۔

شارع فیصل پر ٹریفک کی روانی جاری رکھنے کے لیے بھی 2 ہزار ٹریفک پولیس اہلکاروں کو تعینات کیا گیا ہے۔

دوسری جانب کراچی ٹریفک پولیس نے ٹریفک پلان بھی تیار کر لیا ہے۔ ایئرپورٹ جانے والے راستوں کی نشاندہی سمیت شہریوں کو متبادل راستوں سے آگاہ کر دیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں