کوئٹہ، کراچی اور اٹک میں سیکیورٹی اہلکاروں کی کارروائی، درجنوں ملزمان گرفتار
The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ، کراچی اور اٹک میں سیکیورٹی اہلکاروں کی کارروائی، درجنوں ملزمان گرفتار

کراچی/کوئٹہ/اٹک: سیکیورٹی اہلکاروں نے ملک کے مختلف علاقوں میں کارروائی کی جس کے نتیجے میں درجنوں ملزمان کی گرفتاری عمل میں آئی۔

تفصیلات کے مطابق ایف آئی اے کی جانب سے کوئٹہ میں کارروائی کی گئی جہاں سے تین ملزمان گرفتار ہوئے، ملزمان ہنڈی کا کاروبار کرتے تھے۔

ذرائع کے مطابق بخاری سینٹر میں کارروائی ایف آئی اے بینکنگ سرکل نے کی، گرفتار ملزمان سے امریکی ڈالر سمیت دیگر کرنسی بھی برآمد کی گئی ہے۔

دوسری جانب شہر قائد میں پاکستان کوسٹ گارڈز نے اوتھل چیک پوسٹ پر اہم کارروائی کرتے ہوئے کروڑوں روپے مالیت کے منشیات ضبط کر لیے، منشیات ٹرک کے ذریعے بلوچستان سے کراچی منتقل کی جارہی تھی۔


سی ٹی ڈی کی گوجرانوالہ میں کارروائی، کراچی میں پولیس مقابلہ، دو دہشت گرد

گرفتار


ترجمان کوسٹ گارڈز کے مطابق ٹرک کے خفیہ خانوں سے بھاری مقدار میں منشیات برآمد کی گئی ہے، منشیات کی عالمی مارکیٹ میں قیمت 5 کروڑ روپے بتائی جارہی ہے۔

علاوہ ازیں لیاری احمدشاہ بخاری روڈ پر ایک مبینہ پولیس مقابلہ ہوا، پولیس اور ملزمان کے فائرنگ کے تبادلے کے بعد ملزم زخمی حالت میں گرفتار ہوا، گرفتار ملزم سے اسلحہ بھی برآمد کر لیا گیا۔

پنجاب کے شہر اٹک میں پولیس نے ایک بڑی کارروائی کی اور دس رکنی ڈکیت گینگ کو گرفتار کرلیا، ملزمان 20 کلو منشیات کے پی سے اسلام آباد اسمگل کر رہے تھے۔

پولیس کا کہنا تھا کہ ملزمان سے اسلحہ، موٹر سائیکلیں اور نقدی برآمد ہوئی ہے، جبکہ ان کے خلاف 8 مقدمات درج ہیں، مزید قانونی کارروائی جاری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں