The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں یومِ آزادی پردہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام

راولپنڈی: سیکیورٹی فورسز نے یوم ِآزادی کے موقع پر کراچی میں دہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام بناتے ہوئے اہم ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایس پی آر کے ترجمان کا کہنا ہے کہ کراچی میں سیکیورٹی فورسز کی جانب سے اہم کاروائی کے دوران تحریک طالبان پاکستان کے کمانڈر سے متعدد غیر ملکی دہشت گرد گرفتار کرلئے گئے۔

گرفتار شدگان میں تحریک طالبان سوات کا نائب امیر بخت زمان شامل ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق دہشت گردوں کا یہ گروہ کسی بڑی واردات کی تیاریوں میں مصروف تھا اور ان کی کئی ہفتوں سے نگرانی کی جارہی تھی ، تفتیش کے دوران یہ بات سامنے آئی کہ کالعدم تحریک طالبان سوات کا امیر خود کش بمباروں کا بندوبست کرنے کیلئے افغانستان میں موجود تھا ، جہاں سے خود کش بمبار کراچی لاکر یوم آزادی کے موقع پر دہشت گردی کی بڑے پیمانے پر وارداتیں کی جانا تھیں ،ان دہشت گردوں کو غیر ملکی مدد بھی حاصل تھی۔

گرفتار شدہ دہشت گردوں کے پاس سے بارود سے بھری ہوئی ہائی روف کار اور موٹر سائیکل کے ساتھ ساتھ خود کش جیکٹیں اور بارودی مواد برآمد ہوا ہے۔

گرفتار شدہ ملزمان سے ابتدائی تفتیش کے نتیجے میں کراچی اور حیدر آباد میں بڑے پیمانے پر سرچ آپریشن شروع کیا جارہا ہے اور دہشت گردوں کا بڑا نیکسز پکڑے جانے کا امکان ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملزمان 14 اگست پر بڑے پیمانے پر دہشت گردی کرکے ملک میں قائم امن وامان کی فضا کو تہہ و بالا کرنا چاہتے تھے۔

ترجمان کے مطابق کئی ہفتوں کی نگرانی کے بعد سکیورٹی فورسز نے 9اگست کو کراچی اور حیدر آباد میں بیک وقت کارروائیاں کرکے دہشت گردوں کا گرفتار کر لیا گیا ، دوران تفتیش اہم انکشافات کی توقع کی جارہی ہے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں