site
stats
اہم ترین

گورنربلوچستان پرحملے کی کوشش ناکام‘ 2 دہشت گرد گرفتار‘ وزیرداخلہ بلوچستان

Balochistan governor

کوئٹہ : صوبہ بلوچستان میں سیکورٹی فورسز نے کارروائی کرتے ہوئے گورنر بلوچستان محمد خان اچکزئی پرحملے کی کوشش ناکام بناتے ہوئے دو دہشت گردوں کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ میں ڈی آئی جی کوئٹہ کے ہمراہ وزیرداخلہ بلوچستان سرفراز بگٹی نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ سیکورٹی فورسز نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے گورنر بلوچستان پرحملے کی کوشش ناکام بنادی۔

وزیرداخلہ بلوچستان نے کہا کہ سیکورٹی فورسز نے گلستان کے علاقے سے 2 دہشت گردوں محمد بشیر اور منور احمد کو گرفتار کرکے ان کے قبضے سے خودکش جیکٹس اور گولہ بارود برآمد کرلیا۔

سرفراز بگٹی نے کہا کہ افسران، سیاست دانوں کی فول پروف سیکورٹی کے لیے بلٹ پروف گاڑیاں حاصل کررہے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ گرفتار دہشت گردوں کا تعلق اسی گروہ سے ہے جس نے اگست 2015 میں پنجاب کے وزیرداخلہ شجاح خانزادہ کو خودکش حملے میں نشانہ بنایا تھا۔


کوئٹہ میں مسلسل دوسرے روز دہشت گردی کا منصوبہ ناکام


وزیرداخلہ بلوچستان نے کہا کہ نادرا سے کوئٹہ چرچ حملہ آوروں کی تصدیق نہیں ہوسکی جس کا مطلب ہے کہ حملہ آور غیرملکی تھے۔

سرفراز بگٹی نے کہا کہ کوئٹہ چرچ پر حملہ کرنے والوں کو جلد گرفتار کرلیں گے۔

اس موقع پر ڈی آئی جی کوئٹہ عبدالرزاق چیمہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئےکہا کہ گزشتہ روز صوبے کے چرچ نمائندگان سے میٹنگ کرکے انہیں سیکورٹی فراہم کرنے کی یقین دہانی کروائی ہے۔


کوئٹہ : چرچ میں دھماکہ اور فائرنگ‘ 9 افراد جاں بحق‘ 35 زخمی


یاد رہے کہ 17 دسمبر کو کوئٹہ میں زرغون روڈ پر چرچ میں خودکش دھماکے اور فائرنگ کے نتیجے میں 9 افراد جاں بحق جبکہ 35 افراد زخمی ہوگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top