The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر میں سیکیورٹی ہائی الرٹ کر دی گئی، آئی ایس پی آر

راولپنڈی: آرمی چیف آف اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہےکہ دشمن بزدلانہ کارروائیاں کر کے قوم کی خوشیاں چھیننا چاہتا ہے، پاکستان کے عزم کے سامنے دشمن ناکام ہوگا، حالیہ دہشت گردی کے بعد ملک بھر میں سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ، پاراچنار اور کراچی میں دہشت گردوں کی مختلف کارروائیوں کے بعد آرمی چیف آف اسٹاف کا نیا بیان سامنے آیا، جس میں انہوں نے کہا کہ پاکستانیوں کی جرات سے دہشت گردوں کے عزائم کامیاب نہیں ہونے دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ دشمن بزدلانہ کارروائیوں کے ذریعے قوم سے خوشیاں چھیننا چاہتا ہے مگر پاکستانیوں کے عزم کے سامنے دشمن ہر بار کی طرح اس بار بھی ناکام ہوگا۔

ڈی جی آئی ایس پی آر نے اپنے ٹوئٹ میں کہا کہ ملک میں دہشت گردی کے حالیہ واقعات کے بعد ملک بھر میں سیکیورٹی سخت کردی گئی اور انٹیلی جنس کی بنیادوں پر سرچ آپریشن کیے جارہے ہیں۔

یاد رہے آج کوئٹہ ، پاراچنار اور کراچی میں دہشت گردوں کی جانب سے بزدلانہ کارروائیاں کی گئی،پارا چنار میں ہونے والے یکے بعد دیگرے بم دھماکوں میں اب تک 20 جاں بحق جبکہ 70 سے زائد زخمی ہوئے ہیں جبکہ کوئٹہ میں ہونے والی دہشت گردی کے نتیجے میں 7 پولیس اہلکاروں سمیت 13 افراد جاں بحق ہوئے۔

دہشت گردوں کی جانب سے تیسرا حملہ کراچی کے علاقے سائٹ ایریا میں کیا گیا، جہاں نامعلوم مسلح افراد نے روزہ افطارکرنے والے پولیس اہلکاروں پر فائرنگ کی جس کے نتیجے میں اے ایس آئی سمیت 4 پولیس اہلکار جاں بحق ہوئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں