نواز شریف کی احتساب عدالت میں کل پیشی کے انتظامات مکمل، سیکورٹی پلان تیار -
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کی احتساب عدالت میں کل پیشی کے انتظامات مکمل، سیکورٹی پلان تیار

اسلام آباد: سابق وزیرِ اعظم نواز شریف کے خلاف العزیزیہ اور فلیگ شپ ریفرنسز کے ٹرائل کے لیے احتساب عدالت میں کل پیشی کے انتظامات مکمل کرلیے گئے، سیکورٹی کا فول پروف پلان بھی تیار کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد انتظامیہ نے احتساب عدالت میں سیکورٹی کے لیے پلان تیار کرلیا، کل نواز شریف کے خلاف العزیزیہ اور فلیگ شپ ریفرنسز کا ٹرائل شروع ہوگا۔

سپرنٹنڈنٹ اڈیالہ جیل نے نواز شریف کی سیکورٹی کے لیے اسلام آباد انتظامیہ کو خط لکھ دیا، انھوں نے کہا کہ احتساب عدالت پیشی کے لیے فول پروف سیکورٹی مہیا کی جائے۔

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ غیر متعلقہ افراد کا فیڈرل جوڈیشل کمپلیکس میں داخلہ بالکل بند ہوگا، نواز شریف کی سیکورٹی کے لیے خصوصی انتظامات کیے جائیں گے، احتساب عدالت کے اطراف 200 سے زائد اہل کار تعینات ہوں گے۔

ایون فیلڈ ریفرنس میں سزا یافتہ مجرم نواز شریف کے بی کلاس میں مزے

ذرائع نے کہا ہے کہ نواز شریف کو اڈیالہ جیل سے آرمرڈ وہیکل کے ذریعے عدالت لایا جائے گا، قافلے میں جیمرز والی گاڑی اور ایمبولینس بھی شامل ہوگی۔

احتساب عدالت کے جج محمد بشیر کے بعد نئے جج ملک ارشد ٹرائل شروع کریں گے۔ خیال رہے کہ نواز شریف نے جج محمد بشیر پر اعتراض کر دیا تھا اور انھیں تبدیل کرنے کی درخواست کی تھی۔

نواز شریف ، مریم نواز اور کیپٹن (ر) صفدر کی ایون فیلڈ فیصلے کے خلاف اپیلیں دائر

واضح رہے کہ نواز شریف ایون فیلڈ ریفرنس میں اڈیالہ جیل میں دس سال کی قید کاٹ رہے ہیں، ان کی جانب سے سپریم کورٹ میں سزا کے خلاف اپیلیں بھی کی گئی ہیں جن پر سماعت کا آغاز ہو چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں