The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ الیکشن: جہانگیر ترین کا حفیظ شیخ کی بھرپور حمایت کا اعلان

ملتان: طویل عرصے سے سیاست سے آؤٹ پی ٹی آئی کے اہم رہنما جہانگیر ترین سینیٹ الیکشن سے قبل سرگرم ہوئے ہیں اور انہوں نے سینیٹ الیکشن میں حفیظ شیخ کو اپنی بھرپور حمایت کا یقین دلایا ہے۔

ذرائع کے مطابق آج جہانگیر ترین نے اسلام آباد کی جنرل نشست پر سینیٹ کے امیدوار حفیظ شیخ سے رابطہ کیا، دونوں رہنماؤں نے سینیٹ الیکشن سمیت کئی معاملات پر تبادلہ خیال کیا۔

اس موقع پر جہانگیر ترین کا کہنا تھا کہ حفیظ شیخ سے میرا دیرینہ تعلق اور خاصی پرانی دوستی ہے، ان سے مسلسل رابطہ ہوتا رہتا ہے، حفیظ شیخ کا تعلق میری پارٹی سے ہے، سینیٹ الیکشن کے موقع پر حفیظ شیخ کی بھرپور حمایت کروں گا

ذرائع کا کہنا ہے کہ حفیظ شیخ سے رابطے کے بعد جہانگیر ترین جنوبی پنجاب کے ناراض ارکان اسمبلی کو منانے کے لئے سرگرم ہوگئے ہیں اور انہوں نے کئی ناراض ارکان سے رابطہ بھی کیا ہے اور ان کے تحفظات بھی سنیں۔

واضح رہے کہ سینیٹ الیکشن میں وفاقی دارالحکومت واحد جنرل نشست پر پی ٹی آئی کے ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ اور اپوزیشن اتحاد پاکستان ڈیموکریٹ موومنٹ کے مشترکہ امیدوار سابق وزیراعظم یوسف رضا گیلانی کے درمیان ون آن ون مقابلہ متوقع ہے۔

عبدالحفیظ شیخ اس وقت وفاقی کابینہ میں وزیر خزانہ کے طور پر اپنے فرائض انجام دے رہے، اس سے قبل یوسف رضا گیلانی کے دور میں بھی اسی پوزیشن پر فرائض انجام دے چکے ہیں۔

یوسف رضا گیلانی اور عبدالحفیظ شیخ کے درمیان مقابلہ قومی اسمبلی میں پارٹی پوزیشن کی وجہ سے کافی اہمیت حاصل کرچکا ہے، حکمران اتحاد کو بیس نشستوں کی برتری حاصل ہے۔

وفاقی دارالحکومت کی جنرل نسشت سے متعلق الیکٹورل کالج کچھ اس طرح ہے کہ اسلام آباد کے سینیٹرز کا انتخاب بشمول فاٹا اراکین پوری قومی اسمبلی کے ارکان کرتے ہیں اور اپنے اپنے امیدوار کو ووٹ کاسٹ کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں