The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ انتخابات : یوسف رضاگیلانی کے کاغذات نامزدگی پر فیصلہ محفوظ

اسلام آباد: سینیٹ انتخابات کیلئے یوسف رضاگیلانی کے کاغذات نامزدگی پر فیصلہ محفوظ کرلیا گیا ، ریٹرننگ آفیسر ظفر اقبال کی جانب سے کل صبح 9بجے فیصلہ سنایا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق یوسف رضاگیلانی کےکاغذات نامزدگی کے معاملہ پر فریقین آراوکےروبروپیش ہوئے، پی ٹی آئی کے فرید رحمان نے یوسف رضا گیلانی کے کاغذات چیلنج کئے۔

فرید رحمان کے وکیل نےدلائل میں توشہ خانہ ریفرنس کا بھی حوالہ دیتے ہوئے کہا یوسف رضا گیلانی کریشن میں ملوث رہے ہیں اور سپریم کورٹ کی طرف سے بھی سزا یافتہ ہیں۔

فرید رحمان کےوکیل نے دلائل میں کہا سوئس حکومت کو خط نہ لکھ کرسپریم کورٹ کی توہین کی گئی، وزیر اعظم کی حیثیت سے اپنے ہی حلف کی خلاف ورزی کی، اس غیر قانونی عمل پر عمر بھر کیلئےنا اہلی بنتی ہے، یوسف رضا گیلانی آرٹیکل 62،62کےتحت اہل نہیں ۔

وکیل کا مزید کہنا تھا کہ یوسف رضا گیلانی نے تسلیم کیا انکےخلاف26کیسززیرالتواہیں، وہ آرٹیکل63،62پر پورانہیں اترتے، ان کیخلاف توشہ خانہ ریفرنس موجودہے۔

اسلام آباد:پیپلزپارٹی کے وکلا نے دلائل کےدوران بار بار مداخلت کی، پیپلزپارٹی وکلا کا کہنا تھا کہ یوسف رضا گیلانی پر کوئی سزا نہیں ہوئی، جس پر وکیل تحریک انصاف نے کہا یوسف رضا گیلانی نے اختیارات کا غلط استعمال کیا۔

دلائل کے بعد یوسف رضاگیلانی کےکاغذات نامزدگی پرفیصلہ محفوظ کرلیا گیا ، ریٹرننگ آفیسر ظفر اقبال کی جانب سے کل صبح 9بجے فیصلہ سنایا جائےگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں