The news is by your side.

Advertisement

انتخابات کو بین الاقوامی سطح سے سبوتاژ کرنے کی خبرمیں صداقت نہیں: داخلہ کمیٹی برائے سینیٹ

سیکریٹری الیکشن کمیشن کا الیکشن التوا پر بیان حقائق کے برخلاف ہے

اسلام آباد: داخلہ کمیٹی برائے سینیٹ نے کہا ہے کہ انتخابات کوبین الاقوامی سطح سے سبوتاژ کرنے کی خبرمیں صداقت نہیں.

تفصیلات کے مطابق سینیٹ کی داخلہ کمیٹی کا اجلاس 28 مئی کو پارلیمنٹ ہاؤس میں ہوا، جس میں‌ سیکریٹری الیکشن کمیشن نےعام انتخابات کے انتظامات پربریفنگ دی.

عام انتخابات وقت پرہوں گے، بابریعقوب نے صرف بلوچستان میں دہشت گردی کے خدشے کا اظہارکیا تھا

کمیٹی کے ترجمان کے مطابق سیکریٹری نے عام انتخابات سے متعلق کسی خوف یا خدشے کا اظہارنہیں کیا، سیکریٹری الیکشن کمیشن کا الیکشن التوا پر بیان حقائق کے برخلاف ہے، انتخابات میں رکاوٹ کی خبرمیں صداقت نہیں.

یاد رہے کہ کل سیکریٹری الیکشن کمیشن بابر یعقوب کی جانب سے ایک بیان سامنے آیا تھا، جس میں‌ انھوں نے اندیشہ ظاہر کیا تھا کہ عالمی سطح پر پاکستان میں انتخابات کو سبوتاژ کرنے کی کوشش کی جائے گی۔

البتہ اب سینیٹ کی داخلہ کمیٹی نے وضاحت جاری کی ہے کہ اس خبر میں‌ صداقت نہیں. سیکریٹری الیکشن کمیشن نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ عام انتخابات وقت پرہوں گے، بابریعقوب نے صرف بلوچستان میں دہشت گردی کے خدشے کا اظہارکیا تھا.

ترجمان کے مطابق اجلاس میں بلوچستان میں دوران الیکشن دہشت گردی کے ممکنہ حملوں پر اراکین نے اظہار تشویش کیا، سیکریٹری الیکشن کمیشن نے پولنگ ڈے پرسیکورٹی پر کمیٹی کوبریفنگ دی، سیکرٹری الیکشن کمیشن نے انتخابات 25 جولائی کو ہونے کی یقین دہانی کرائی.


مزید پڑھیں: سیکریٹری الیکشن کمیشن نے عالمی قوتوں کی طرف سے انتخابات میں رکاوٹ کا خدشہ ظاہر کردیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں