The news is by your side.

Advertisement

پنجاب پولیس میں اصلاحات لائیں گے، سب کو ساتھ دینا ہوگا، سینیٹر فیصل جاوید

اسلام آباد : تحریک انصاف کے رہنما سینیٹر فیصل جاوید نے کہا ہے کہ ہم اپنے سسٹم اور ملک کے ذمہ دار خود ہیں، پنجاب پولیس میں اصلاحات لائیں گے آپ سب کو ساتھ دینا ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سینیٹ کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، سینیٹر فیصل جاوید نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کو صرف اللہ کا خوف ہے، آج حکومت اور ملک کے وزیراعظم رات کو سو نہیں سکتے، ساہیوال سانحے پر عوام کا غم و غصہ جائز ہے، واقعے کے ملزمان کو سخت سزا دی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ ہم سانحہ ماڈل ٹاؤن کو بھی نہیں بھولے، ہم اپنے سسٹم اور ملک کے ذمہ دار خود ہیں، وزیر اعلیٰ پنجاب نے بتایا ہے کہ جے آئی ٹی رپورٹ کل آئے گی، ہمیں جے آئی ٹی رپورٹ کا انتظار کرنا چاہیے۔

سینیٹر فیصل جاوید کا مزید کہنا تھا کہ ملک میں ایسے واقعات ہوتے رہے ہیں، انہیں روکنا ہوگا، اپوزیشن اراکین سیاست کریں ہم آپ کو نہیں روکیں گے، پنجاب پولیس میں اصلاحات لائیں گے آپ سب کو ساتھ دینا ہوگا۔

مزید پڑھیں: قوم کو یقین دلاتا ہوں کہ قطرسےواپس آکر ساہیوال واقعے کے قصورواروں کو سزا دلواؤں گا،وزیراعظم

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان ساہیوال واقعے میں پنجاب پولیس بالخصوص سی ٹی ڈی اور پنجاب حکومت کے اقدامات پر سخت برہم ہوئے انہوں نے وزراء کی جا نب سے بغیر تحقیقات کے بیان بازی پر شدید ناراضی کااظہار کیا ہے، وزیراعظم کا کہنا ہے کہ کسی ادارے کے لاقانونیت پر مبنی قدم کادفاع نہیں کرسکتے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں