The news is by your side.

Advertisement

مولانا فضل الرحمان تنہا رہ گئے، دیگر پارٹیاں ساتھ نہیں، شبلی فراز

اسلام آباد: تحریک انصاف کے سینیٹر شبلی فراز نے کہا ہے کہ مولانا فضل الرحمان تنہا رہ گئے ہیں دیگر پارٹیاں ان کا ساتھ چھوڑ گئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے سینیٹر شبلی فراز نے پروگرام ’سوال یہ ہے‘ میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ مولانا فضل الرحمان پہلے بھی تنہا تھے اب دوبارہ تنہا ہوگئے ہیں، ان کو اب پر امن طور پر احتجاج ختم کردینا چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ لاشوں کی سیاست کے خلاف ہیں، لاشوں کی سیاست سے ملک کا نقصان ہوگا، لاشیں ہمارے ہی پاکستانیوں کی گریں گی، اس طرح کی سیاست سے گریز کیا جائے تو سب کا فائدہ ہے۔

سینیٹر شبلی فراز نے کہا کہ پاکستان اس وقت انتشار کا متحمل نہیں ہوسکتا، بات چیت سے تمام مسائل کا حل نکالا جاسکتا ہے۔

مزید پڑھیں: مولانا فضل الرحمان کا شاہراہیں بند کرنے کا فیصلہ، پیپلزپارٹی اور ن لیگ نے منہ موڑ لیا

ایک سوال کے جواب میں شبلی فراز نے کہا کہ میرا نہیں خیال کہ مریم نواز کو باہر جانے دیا جائے گا، حکومت کی کوشش ہوگی مریم نواز کیسز کا سامنا کریں۔

سینیٹر شبلی فراز کا کہنا تھا کہ نواز شریف کا مسئلہ حقیقی ہے، مریم نواز کو ایسا کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم کا کہنا تھا کہ نوازشریف کے ای سی ایل کا معاملہ نیب کے پاس ہے، نیب کی سفارش پر نوازشریف کا نام ای سی ایل میں ڈالا گیا تھا، نیب کی سفارش پر ہی ان کا نام ای سی ایل سے نکالا جائے گا۔

وزیراعظم عمران خان نے پارٹی رہنماؤں کو نوازشریف کی صحت کے حوالے سے بیان بازی نہ کرنے کی ہدایت دیتے ہوئے کہا تھا کہ پہلے دن سے ہمارا مؤقف ہے کہ سیاست کو صحت سے الگ رکھا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں