The news is by your side.

Advertisement

یوم پاکستان : سندھ کے قیدیوں کی سزا میں کمی کا اعلان

کراچی: یومِ پاکستان کی خوشی کے موقع پر سندھ حکومت نے جیلوں میں بند قیدیوں کی سزا میں 60 روز کی کمی کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق 78ویں دن کی خوشی کے موقع پر آئی جی جیل خانہ جات نے جیلوں میں بند قیدیوں کی سزا میں 60 روز کمی کا اعلان کیا۔

قیدیوں کی سزا میں کمی پاکستان پینل کوڈ کی شق نمبر 16 کے تحت کی گئی تاہم ملک مخالف سرگرمیوں یا دہشت گردی کی کارروائیوں میں ملوث عناصر کی سزا میں کوئی نرمی نہیں کی گئی۔

مزید پڑھیں: یوم پاکستان پرپریڈ گراؤنڈ میں مسلح افواج کی مشترکہ پریڈ

واضح رہے کہ آج ملک بھر میں 78واں یوم پاکستان ملی جوش جو جذبے سے منایا گیا، دن کا آغاز  وفاقی دارالحکومت میں 31 جبکہ چاروں صوبوں میں 31، 31 توپوں کے گولے فائر کر کے سلامی دی گئی  جبکہ نماز فجر میں ملک کی سلامتی اور خوشحالی کے لیے خصوصی دعائیں بھی کی گئیں۔

دوسری جانب وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کے پریڈ گراؤنڈ میں یوم پاکستان کی روایتی پریڈ کا انعقاد کیا گیا جس میں تینوں مسلح افواج کے دستوں نے اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا، تقریب میں صدرِ مملکت ممنون حسین، وزیراعظم پاکستان شاہد خاقان عباسی اور تینوں مسلح افواج نے شرکت کی اور جوانوں کی سلامی قبول کی۔

یہ بھی پڑھیں: یوم پاکستان پرتوپوں کی سلامی سے دن کاآغاز

علاوہ ازیں وفاقی اور صوبائی سطح پر یومِ پاکستان کی مناسبت سے شاندار تقاریب کا اہتمام بھی کیا گیا جس میں قرار دادِ پاکستان کی اہمیت کے بارے میں آگاہی دی گئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں