The news is by your side.

Advertisement

زلمی کے کھلاڑیوں سے تلخی کا معاملہ، سرفراز احمد کا کرارا جواب

کراچی: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے کپتان سرفراز احمد نے وہاب ریاض کے ساتھ ہونے والی تلخی پر کرارا جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ کھیل میں اتنا تو ہوتا ہے، فیلڈ میں دوستی یاری تو نہیں ہوتی۔

کراچی کنگز کے خلاف میچ کے بعد پریس کانفرنس کرتے ہوئے جب صحافی نے پوچھا کہ گزشتہ روز پشاور زلمی کے وہاب ریاض کے ساتھ کیا معاملہ ہوا تھا تو سرفراز احمد نے صحافی کا نام لے کر کہا کہ آپ بریکنگ نیوز دینے کی کوئی کسر نہیں چھوڑتے، آپ کو مصالحے والی خبر چاہیے ہوتی ہے۔

سرفراز احمد نے کہا کہ میچ میں تھوڑی بہت تلخی ہوجاتی ہے مگر کوئی لڑائی جھگڑا نہیں ہوا تھا، فیلڈ میں کوئی دوستی نہیں ہوتی وہ اپنی ٹیم کے لیے کھیل رہے تھے اور میں اپنی، اتنی گرما گرمی تو چلتی رہتی ہے اور یہی کرکٹ کی خوبصورتی ہے۔

کوئٹہ کے کپتان نے کہا کہ اعظم خان پر بھروسہ تھا کہ وہ اچھا کھیلا ہے، وہ کافی فٹ ہورہا ہے اور بھاگ رہا ہے، اعظم خان نےعامر کیخلاف پاور ہٹنگ کی اور جارڈن کوبھی اچھا کھیلا، جیتنے کے بعد واقعی ٹیم کا مورال بڑھ گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ فی الحال کسی مقابلے میں شامل نہیں ہونا چاہتا میری تمام توجہ پاکستان سپر لیگ پر مرکوز ہے، کوشش کررہا ہوں ڈومیسٹک کے بعد پی ایس ایل بھی اچھا کھیلوں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں