The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: حکومت مخالف سرگرمیاں، 7 مشتبہ افراد گرفتار

ریاض: سعودی عرب میں حکومت مخالف سرگرمیوں میں ملوث سات مشتبہ افراد کو گرفتار کر لیا گیا، جو غیر ملکی عناصر سے مسلسل رابطے میں تھے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے 7 افراد کو گرفتار کیا ہے، جو حکومت اور ریاست کی سلامتی کو نقصان پہنچانے کے لیے خفیہ اقدامات کر رہے تھے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی اداروں نے مسلسل ریکی کے بعد 7 مشتبہ افراد کو حراست میں لیا ہے، گرفتار افراد سعودی عرب کی سلامتی کو نقصان پہنچانے کے لیے غیر ملکی عناصر کے ساتھ رابطوں میں تھے۔

پولیس حکام کا مزید کہنا تھا کہ گرفتار ملزمان نے سعودی عرب میں قومی سلامتی کو نقصان پہنچانے کے لیے دیگر لوگوں کو بھی اپنے ساتھ شامل کیا، اور انہوں نے ممنوعہ سرگرمیوں کے لیے فنڈز جمع کرنے اور انہیں دوسرے عناصر تک پہنچانے کی سرگرمیاں بھی جاری کر رکھی تھیں۔


ریاض:خواتین کی ڈرائیونگ پر پابندی، آواز اٹھانے کے جرم میں 7 خواتین گرفتار


پولیس کا یہ بھی کہنا تھا کہ ملزمان کو گرفتار کر لیا گیا ہے جن سے تحقیقات جاری ہے، جلد حقائق سامنے آئیں گے جبکہ الزام ثابت ہونے پر حکومت مخالف سرگرمیوں کے جرم میں سخت سزائیں دی جاسکتی ہیں۔

خیال رہے کہ گذشتہ روز سعودی عرب میں سعودی پولیس نے خواتین کے حقوق اور ڈرائیونگ پر عائد پابندی کے خلاف آواز اٹھانے والی سات خواتین وکلا کو غیر ملکی طاقتوں سے رابطے کے شبے میں گرفتار کیا ہے۔

علاوہ ازیں خواتین کی مذکورہ گرفتاری سے متعلق سعودی حکام نے کوئی وجوہات واضح نہیں کی ہیں، البتہ انسانی حقوق کی تنظیموں کا کہنا تھا کہ یہ گرفتاریاں خواتین کو خاموش کروانے کی کوشش ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں