The news is by your side.

Advertisement

الیکشن2018، کئی نومولود سیاستدانوں کیلئے ایک چیلنج

کراچی : عام انتخابات 2018 کئی معروف اور تجربہ کارسیاستدانوں کے درمیان بعض نومولود سیاستدانوں کیلئے پہلا امتحان ثابت ہوگا، جو ان کے سیاسی مستقبل کا تعین بھی کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن 2018 کئی نومولود سیاستدانوں کیلئے ایک بڑا چیلنج بن گیا ہے اورعام انتخابات کسی امتحان سے کم نہیں، نوازشریف کی صاحبزادی مریم نوازپہلی بار الیکشن لڑیں گی۔

مریم نواز نے اپنے والد سابق وزیراعظم نوازشریف کی نااہلی کے بعد میدان سیاست میں قدم رکھا، انھوں نے مریم نوازنے اپنے منفرد انداز میں سیاست کا آغاز کیا، وہ لاہورکے این اے 127 سے الیکشن لڑیں گی۔

والدہ اور پارٹی چیئرپرسن بینظیربھٹو کی شہادت کے بعد نوجوان بلاول بھٹو زرداری کو خارزار سیاست میں آنا پڑا، بلاول بھٹو اپنی زندگی کا پہلا انتخاب لڑیں گے۔

بلاول بھٹو این اے 200 لاڑکانہ،این اے 246 کراچی سے الیکشن لڑیں گے۔

مفتی محمود کے پوتے اور مولانافضل الرحمٰن کے صاحبزادے اسد محمود بھی سیاست کا حصہ بن گئے اور این اے 37 ٹانک ڈی آئی خان سے میدان میں اترے ہیں۔

تحریک انصاف کے شاہ محمودقریشی کے صاحبزادے زین حسین قریشی اور حافظ سعید کے بیٹے طلحہ سعید بھی سیاستدانوں کی فہرست میں شامل ہوگئے ہیں۔

زین حسین قریشی این اے ایک سو57 ملتان اور طلحہ سعید این اے91 سرگودھا سے انتخابی اکھاڑے میں اتریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں