site
stats
انٹرٹینمںٹ

شبنم اور ندیم کی جوڑی، سید نور کی فلم میں رنگ بکھیرنے کو تیار

کراچی : ماضی کی معروف ہیروئن شبنم نے کہا ہے کہ وہ کراچی دوبارہ آئیں گی اور سید نور کی فلم آئینہ ٹو میں ساتھی اداکار ندیم کے ہمراہ کام کریں گی۔

کئی دہائیوں تک پاکستان فلم انڈسٹری پر راج کرنے والی پاکستانی اداکارہ شبنم نے آرٹس کونسل کراچی میں اپنے اعزاز میں منعقد ہونے والی تقریب میں کہا کہ خود کو کبھی پاکستان سے الگ نہیں سمجھا کیوں کہ مجھے شناخت پاکستان نے دی اور یہاں فلموں میں کام کرنا اپنے لیے اعزاز سمجھتی ہوں۔

انہوں نے کہا کہ آج پرانی یادیں دہرارہی ہوں اور یہاں آکر ایسا محسوس نہیں ہوا کہ کئی سالوں بعد آئی ہوں کیوں کہ لوگوں کا پیار اور لگاؤ ویسا ہی ہے جیسا پہلے کبھی ہوا کرتا تھا۔


*ماضی کی فلم اسٹار شبنم کراچی پہنچ گئیں، فلموں‌ میں‌ کام کرنے کا عندیہ


اس موقع پر انہوں نے انکشاف کیا کہ دوبارہ پاکستان آؤں گی اورسیدنورکی فلم میں کام کروں گی یہ فلم میری نئی فلمی زندگی کا آغاز ہوگا اور امید ہے کہ اس بار بھی شائقین سے پذ یرائی ملے گی اور مداحوں کو فلم اپنی جانب کھینچنے میں کامیاب ہو جائے گی۔

تقریب میں معروف فلم رائٹر اور ہدایت کار سید نور نے اعلان کیا کہ وہ ماضی کی معروف فلمی جوڑی شبنم اورندیم کی کامیاب فلم آئینہ کا سیکوئیل بنائیں گے اور کئی برسوں بعد ندیم اور شبنم کی جوڑی  فلم آئینہ ٹو میں جلوہ افروز ہوں گے۔

اپنے مخصوص ڈائیلاگ کی وجہ سے شہرت پانے والے معروف اداکار مصطفیٰ قریشی نے کہا کہ سید نور کی جانب سے فلم آئینہ ٹو بنانے کا اعلان خوش آئند ہے جس سے لگتا ہے پاکستانی سینما کا احیا ء ہوگا اوراب وقت آگیا ہے کہ فلموں پرسرمایہ کاری کی جائے۔

واضح رہے 1977 میں ریلیز کی گئی تھی جسے بشیر نیاز نے تحریر کیا تھا اور ہدایت کار نذرالاسلام تھے اس رومانو فلم میں اداکار ندیم اور شبنم کی جوڑی نے فلم انڈسٹری میں دھوم مچا دی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top