The news is by your side.

Advertisement

وفاقی حکومت کا یکم جون تک امتحانات اور داخلے ملتوی کرنے کا اعلان

اسلام آباد : وفاقی حکومت نے کرونا وائرس کے پھیلاؤ کے باعث یکم جون2020 تک تمام امتحانات ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا ہے جبکہ یونیورسٹیوں میں داخلے بھی ملتوی کر دئیے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ تمام امتحانات یکم جون تک ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا ہے، کرونا وائرس سے متعلق صورتحال کا جائزہ لیتے رہیں گے۔

وفاقی وزیر تعلیم کا کہنا تھا کہ تمام فیصلے مشورے سے کرنا بہت ضروری ہے ، 27 مارچ تک ایجوکیشن منسٹر کانفرنس بلا کر حالات کا جائزہ لیں گے کہ 5 اپریل کو دیگر تعلیمی ادارے کھلنے چاہئیں یا نہیں۔

شفقت محمود نے کہا کہ کل پاکستان کے تمام تعلیمی منسٹرزاور متعلقہ حکام کیساتھ میٹنگ کی، وزیراعظم عمران خان کو تمام فیصلے اور صورتحال سے آگاہ کیا، پاکستان کےتمام 29 بورڈز کے امتحانات اور  کیمبرج سسٹم کے تحت امتحانات یکم جون تک نہیں ہوں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ امتحانات کا معاملہ اسکول کھلنے یا نہ کھلنے سے منسلک نہیں کیا، یکم جون تک امتحانات ملتوی کرنےکافیصلے سے طلبہ کو تیاری کا موقع ملےگا، حالات بہتر ہونے پر یکم جون کے بعد امتحانات کا سلسلہ جاری رہ سکتا ہے۔

وفاقی وزیر تعلیم نے کہا کہ کیمبرج سے درخواست کی ہے امتحانات کا شیڈول آگے بڑھایاجائے، یونیورسٹیز میں داخلےمیں بھی ایک ماہ کی توسیع کی جائے گی ، اقدامات کا مقصد یہ ہے کہ بچوں کو معلوم چاہیےآگے کیا ہونا ہے۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ یونیورسٹیزکوہاسٹلز خالی کرانے کا کہا مگر اس کا اطلاق غیرملکی طلبہ پر نہیں، غیرملکی طلبہ کو ہاسٹلز اور یونیورسٹیز تک محدود رکھاجائے گا۔

انھوں نے مزید کہا کہ کلچرل اداروں میں بھی تمام تقریبات منسوخ کردی ہیں، کسی چیز پر ابہام نہیں چاہتے ہر چیز مشترکہ طور پر کررہےہیں، تعلیمی اداروں میں اساتذہ کا عمومی طورپر آنا ضروری نہیں ہے ، کسی تعلیمی ادارےکواساتذہ بلاناپڑےتو وہ صورتحال کے مطابق بلائیں گے۔

وفاقی وزیر تعلیم کا کہنا تھا کہ یونیورسٹیز طلبا کو آن لائن تعلیم دینے کے معاملات کر رہی ہے، 27 مارچ کو بین الصوبائی وزرا کانفرنس طلب کی ہے، امتحانات کا معاملہ سکول بندش سے الگ رکھا ہے، اسکولوں کی بندش کا فیصلہ حالات کاجائزہ لے کر کیا جاتا رہے گا۔

شفقت محمود نے کہا کہ وزیراعظم کے احکامات پرتمام صوبائی حکومتیں اچھے سے کام کر رہی ہیں، بچوں کو ٹی وی کے ذریعے تعلیم دینے کے حوالے سے مشاورت جاری ہے، اساتذہ کو بلانے کا مقصد بچوں کو تعلیم دینے کے مختلف طریقے ڈھونڈنا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کسی تعلیمی ادارے میں اساتذہ کو آنے کی ضرورت نہیں ، باوقت ضرورت اسکول انتظامیہ اساتذہ کوبلا سکتی ہے، ٹی وی پر تعلیمی مواد دینے کے حوالے سے کمیٹی بنادی گئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں