The news is by your side.

Advertisement

یکم فروری سے تعلیمی ادارے کھلیں گے یا نہیں ؟ شفقت محمود کا اہم بیان آگیا

ٹھٹھہ : وفاقی وزیرتعلیم شفقت محمود کا کہنا ہے کہ تمام تعلیمی ادارے یکم فروری کو کھل جائیں گے تاہم ہم نےامتحانات اورتعلیمی سال کوبھی آگے بڑھادیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیرتعلیم شفقت محمود نے ٹھٹھہ میں میڈیا سےگفتگو کرتے ہوئے کہا کہ تمام صوبوں کےوزرایکم فروری سےتعلیمی ادارے کھولنے پر متفق ہیں، تمام تعلیمی ادارے یکم فروری کو کھل جائیں گے، ہم نے امتحانات اورتعلیمی سال کوبھی آگے بڑھادیاہے۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ ہماری خواہش ہےسینیٹ انتخابات میں شفافیت نظرآئے، بدقسمتی سےبولی لگتی ہے،سینیٹ نشستیں خریدی جاتی ہیں، ن لیگ کوجب آئینہ دکھایا جاتا ہےتوانکواپنا مکروہ چہرہ نظرآتاہے، ن لیگ چاہتی ہے کسی طرح پھڈاڈالاجائے۔

بڑاڈ شیٹ کے حوالے سے انھوں نے کہا کہ براڈشیٹ معاملے پرسپریم کورٹ کے ریٹائرڈ جج کا کمیشن بنایا، کمیشن بنایا ہے کہ وہ ان کودیکھے کس نے کیا کیا۔

یاد رہے 15 جنوری کو این سی او سی کے اجلاس میں 9 ویں سے 12ویں تک کے تعلیمی ادارے 18جنوری سے کھولنے کا فیصلہ برقرار رکھتے ہوئے پہلی سے 8ویں جماعت تک اسکولز کھولنے کے فیصلے میں ایک ہفتے کی توسیع کردی تھی۔

شفقت محمود نے کہا تھا کہ یکم سے 8ویں جماعت کے تعلیمی ادارے یکم فروری سے کھولنے کا فیصلہ کیا ہے جبکہ یونیورسٹیز اوردیگر تعلیمی ادارے بھی یکم فروری سے کھولیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں