The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی سفارتی میدان میں ایک اور بڑی کامیابی

او آئی سی کا مقبوضہ کشمیر سے فوری طور پر کرفیو اٹھانے کا مطالبہ

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ آرگنائزیشن آف اسلامک کو آپریشن (او آئی سی) نے مقبوضہ کشمیر سے کرفیو اٹھانے کا مطالبہ کر دیا ہے، یہ آواز صرف پاکستان کی نہیں پوری اسلامی دنیا کی متفقہ آواز بن چکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اہم ویڈیو پیغام جاری کیا ہے جس میں انہوں نے پاکستان کی سفارتی میدان میں ایک اور بڑی کامیابی پر قوم کو مبارکباد دی ہے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ آرگنائزیشن آف اسلامک کو آپریشن (او آئی سی) کے جدہ اجلاس میں، میں نے شرکت کی اور تبادلہ خیال کیا جس کے بعد ان کا پریس اسٹیٹمنٹ بھی سامنے آیا۔

انہوں نے کہا کہ او آئی سی نے مقبوضہ کشمیر سے کرفیو اٹھانے کا مطالبہ کر دیا ہے، مقبوضہ کشمیر میں مسلسل کرفیو سے ادویات کی کمی ہوچکی ہے۔ مقبوضہ وادی میں مریضوں کو اسپتال پہنچانے میں دقت پیش آرہی ہے۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ آج یہ آواز صرف پاکستان کی نہیں پوری اسلامی دنیا کی متفقہ آواز بن چکی ہے۔ امید ہے سیکیورٹی کونسل بھی اس اسلامی دنیا کی آواز پر توجہ دے گی۔

اس سے قبل اپنے جنوبی افریقی ہم منصب سے ٹیلی فونک رابطے میں وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ بھارت انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں جاری رکھے ہوئے ہے، مقبوضہ کشمیر میں 12 دن سے کرفیو کے سبب زندگی اجیرن ہوچکی ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ بھارت غیر آئینی اقدامات سے خطے کے امن کو تہہ و بالا کرنا چاہتا ہے، مقبوضہ کشمیر میں مواصلات کے تمام ذرائع بند ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں