site
stats
اہم ترین

چوہدری نثار کی پریس کانفرنس سپریم کورٹ پر براہ راست حملہ ہے،شاہ محمودقریشی

اسلام آباد: پا کستان تحریک انصاف کےمرکزی رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا ہےکہ چوہدری نثارعلی خان کی پریس کانفرنس سپریم کورٹ پر براہ راست حملہ ہے۔

تفصیلات کےمطابق پی ٹی آئی اجلاس کے بعد شاہ محمودقریشی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہاکہ سانحہ کوئٹہ پرکمیشن رپورٹ سپریم کورٹ کے حاضر سروس جج کی ہے۔

تحریک انصاف کے مرکزی رہنما کا کہنا تھا کہ رپورٹ بہت سوچ بچار کے بعد پیش کی گئی،مگر چوہدری نثارنے اسے یکطرفہ قرار دے دیا۔

شاہ محمود نے کہا کہ حکومت نےزورلگایاکہ رپورٹ کوشائع نہ کیاجائے مگر سب واقف ہیں کہ جسٹس قاضی فائزعیسی ٰ دباؤمیں آنےوالےنہیں ہیں۔

مزید پڑھیں:پی ٹی آئی کا حکومت کو سینیٹ اورقومی اسمبلی میں ٹف ٹائم دینےکافیصلہ

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ بغیرنام دیئے مولانالدھیانوی وزارت داخلہ کےدفترمیں کیسے آئے،انہوں نے کہاکہ ایک جانب پی ٹی آئی کارکنوں کو گھسیٹا گیا جبکہ دوسری جانب اسلام آباد میں شہدافاؤنڈیشن کااجتماع ہوا۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ حکومت بےچینی اورگھبراہٹ کاشکار ہے،انہوں نے استفسار کیاکہ جنوری میں فوجی عدالتوں سےمتعلق ترمیم کی معیادختم ہورہی ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہناتھا کہ کیا فوجی عدالتوں کی معیاد میں ترمیم کی جا ئے گی؟یامقدمات انسداددہشت گردی عدالتوں میں منتقل کئےجائیں گے،وزیراعظم کل اسمبلی میں آئیں اور اس ابہام کو دورکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top