The news is by your side.

Advertisement

سی پیک منصوبوں کی بروقت تکمیل کے لیے اتھارٹی قائم کردی ہے: وزیر خارجہ

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے چینی وفد سے ملاقات کے دوران کہا کہ سی پیک منصوبوں کی بروقت تکمیل کے لیے ’سی پیک اتھارٹی‘ قائم کر دی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی سے چین سے آئے وفد نے سفیر کی قیادت میں ملاقات کی۔ ملاقات میں اقتصادی راہداری اور ون بیلٹ ون روڈ سمیت باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال ہوا۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاک چین دوستی کامیابی کی عظیم مثال بن چکی ہے، باہمی قربت خطے کی تعمیر و ترقی کی ضامن ہے۔

انہوں نے کہا کہ سی پیک اور بیلٹ اینڈ روڈ جیسے منصوبوں سے رکاوٹیں ختم ہوں گی، دونوں ممالک کے عوام قریب آئیں گے اور روابط کو فروغ ملے گا۔

وزیر خارجہ نے مزید کہا کہ جلد خصوصی اقتصادی زونز قائم کرنے جا رہے ہیں، منصوبوں کی بروقت تکمیل پر ’سی پیک اتھارٹی‘ قائم کر دی گئی ہے۔

اس سے قبل ایک موقع پر وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ سی پیک منصوبے کی تکمیل پاکستان کے لیے اولین ترجیح ہے، بیلٹ اینڈ روڈ منصوبہ معاشی بہتری کے لیے اہم ذریعہ ثابت ہوگا۔

انہوں نے کہا تھا کہ چین اور پاکستان کی دوستی دنیا کے لیے مثال ہے، مشترکہ تعاون سے دونوں ممالک آگے بڑھیں گے۔ پائیدار ترقی کے لیے نجی شعبوں کی شراکت ضروری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں