site
stats
پاکستان

اس وقت ملک جمہوریت کےلیےخطرہ مسلم لیگ ن ہے‘ شاہ محمودقریشی

Shah Mehmood Qureshi

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ ن تاخیری حربےچاہتی ہےاوراحتساب عدالت میں پیش آنے والا واقعہ اس بات کا ثبوت ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے پاکستان تحریک انصاف کےرہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پولیس بھی ان کی اوروزرا بھی ان کے ہیں، یہ نہیں چاہتےعدالتی کارروائی آگے بڑھے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ چوہدری نثارنے بھی کل کہا محاذ آرائی شریف خاندان کےمفاد میں نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن دودھڑوں میں تقسیم ہوچکی ہے، ایک دھڑا کہتا ہے محاذآرائی نہ کریں اوردوسرا کہتا ہے ڈٹ جاؤ اور لیگی وزرا اور رہنما کنفیوژن کا شکارہیں کہتےہیں ہم کیا کریں۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما کا کہنا تھا کہ ایک مسلم لیگ نواز پاکستان اور ایک مسلم لیگ نواز لندن ہے، وزرا آخرکس کی سنیں اور کیا کریں تذبذب کےشکارہیں۔


احتساب عدالت میں بدمزگی‘ سماعت بغیرکارروائی کے 19اکتوبرتک ملتوی


شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ ایک خاندان کوبچانےکے لیے جمہوریت کوداؤ پرلگایا جارہا ہے،اس وقت ملک جمہوریت کے لیےخطرہ مسلم لیگ نوازہے۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن چاہتی ہے نظام لپیٹ دیاجائےتاکہ یہ سیاسی شہید بنیں لیکن پاکستان تحریک انصاف ایسا کسی صورت نہیں ہونےدی گی۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ جمہوری ملکوں میں ایسی روایت نہیں ہوتی کہ ججزکیس چھوڑدیں، جمہوری ملک میں وزیراعظم پرالزام لگتا ہےتو وہ عہدہ چھوڑدیتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ججزکوکام کرنےنہیں دیا جارہا، پراسیکیوٹرکوزدوکوب کیا جارہا ہے، چیئرمین نیب کے لیے ایک امتحان ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top