The news is by your side.

کنگ شاہ رخ خان جذبات پر قابو نہ رکھ سکے، وجہ کیا بنی؟

شارجہ : بالی ووڈ فلم انڈسٹری کے بے تاج بادشاہ شاہ رخ خان کو ایک تقریب کے دوران آبدیدہ دیکھ کر ان کے مداح بھی افسردہ ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق شارجہ میں منعقدہ ایک بین الاقوامی بُک فیئر میں شرکت کے موقع پر بالی ووڈ فلم انڈسٹری کے معروف اداکار شاہ رخ خان کو ایوارڈ سے نوازا گیا۔

When A Crying Shah Rukh Khan Said Mean Things To His Mother, Lateef Fatima Khan On Her Death Bed

غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق دوران گفتگو کنگ خان سے ایک سوال پوچھا گیا کہ اگر آج آپ اپنے والدین کو جو دنیا آپ نے بنائی ہے اور جو پیار آپ کو ملتا ہے، وہ دکھاتے تو وہ آپ سے کیا کہتے؟

جس کے جواب میں انہوں نے بہت خوبصورت بات کہی جسے سن کر تقریب میں موجود شرکاء بھی نمناک ہوگئے اور تالیاں بجا کر کنگ خان کو داد  دی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shah Rukh Khan (@iamsrk)

شاہ رخ خان نے جواب دیا کہ مجھے لگتا ہے کہ میری والدہ سب سے پہلے مجھ سے کہتیں کہ تم بہت پتلے ہوگئے ہو، تھوڑا وزن بڑھاؤ، کیسا تمہارا منہ ہوگیا ہے اندر اندر، تمہارے کلّے اندر چلے گئے ہیں، کھانا تھوڑا اور زیادہ کھاؤ۔

ان کا کہنا تھا کہ میرے مرحوم والدین کو مجھ پر فخر ہوگا کہ میں نے جس طرح اپنے تینوں بچوں کی تعلیم و تربیت و پرورش کی اسی لیے مجھے لگتا ہے کہ وہ بہت خوش ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ بچوں کی پرورش کامیابی نہیں، یہ ضروری ہے اور ہمیں لازمی کرنی ہوتی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ زندگی کے تمام مسائل کے دوران ایماندار اور نرم دل رہیں، ایسے دن آتے ہیں جب ہمیں زندگی سے چیٹنگ کرنی پڑتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایسے دن بھی آئیں گے جب ہمیں اپنے ارد گرد لوگوں سے دھوکا کرنا پڑے گا لیکن اگر اس وقت آپ ایماندار اور نرم دل رکھیں تو آپ کو بہترین زندگی ملے گی جو اللّٰہ نے آپ کو دی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں