The news is by your side.

Advertisement

دبئی: شاہ رخ خان کا انوکھا اندازدیکھنے کے لیے پورا شہر اُمڈ آیا

دبئی: متحدہ عرب امارات میں بالی ووڈ کے کنگ خان نے ایسا انوکھا انداز اپنایا کہ جسے دیکھنے کے لیے پورا شہر امڈ آیا، شاہ رخ خان نے مداحوں کے ساتھ سیلفیاں بنائیں اور رقص بھی کیا۔

تفصیلات کے مطابق شاہ رخ خان کے مداحوں کو ناصرف ان کی اداکاری پسند ہے بلکہ ان کی شخصیت سے بھی وہ متاثر ہیں، ایسا ہی ایک منظر دبئی میں دیکھنے کو ملا جہاں جیولری شوروم کی افتتاحی تقریب کے دوران شاہ رخ کی ایک جھلک دیکھنے کے لئے شہریوں کی ایک بہت بڑی تعداد امڈ آئی، جہاں اداکار نے انوکھا انداز اپنایا اور فلمی ڈائیلاگ سنائے۔

اس موقع پر شاہ رخ خان نے اپنے مداحوں کو محظوظ کرنے کے لیے اپنی فلم دل سے کا مشہور زمانہ گیت ’چھیاں چھیاں‘ پر ایک اور مرتبہ رقص پیش کیا اور مداحوں کے دل جیت لئے۔

شاہ رخ خان نے میری زندگی برباد کردی، خاتون کا الزام

واضح رہے کہ بالی ووڈ کے معروف اداکار شاہ رخ خان کو انڈسٹری میں رومانس کا بادشاہ مانا جاتا ہے ، فلمی دنیا کے بے تاج بادشاہ کے دنیا بھر میں لاکھوں مداح موجود ہیں جو اُن کے فلمی مناظر اور جذبوں کو اپنی زندگیوں میں شامل کرنے کی کوشش بھی کرتے ہیں۔

شاہ رخ خان کا فارم ہاؤس ضبط کر لیا گیا

یاد رہے کہ شاہ رخ خان نے متحدہ عرب امارات کے دیگر شہروں کا بھی دورہ کیا، جہاں ان کا شان دار استقبال ہوا اور انہیں دیکھنے کے لیے پورا شہر امڈ آیا، وہاں انھوں نے فلم انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے لوگوں سے ملاقات بھی کی، خیال رہے کہ متحدہ عرب امارات میں شاہ رخ بے حد مقبول ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں