The news is by your side.

کنگ خان کی شوٹنگ کے دوران بنائی گئی وڈیوز نے قہقہوں کا طوفان مچا دیا

ممبئی : بالی ووڈ کے کنگ شاہ رخ خان نے بھارتی فلم انڈسٹری کو کئی کامیاب فلمیں دیں ان کے ساتھ اس دور کی کئی نامور ہیروئنز نے بھی کام کیا۔

سپر اسٹار شاہ رخ خان کی فلم ’’دل والے دلہنیا لے جائیں گے‘‘ کے سیٹ پر اپنے دیگر ساتھی اداکاراؤں کے ساتھ ہنسی مذاق کرتے ہوئے بنائی گئی ویڈیوز نے سوشل میڈیا پر دھوم مچادی۔

ان کی فلموں دل والے دلہنیا لے جائیں گے، ڈر، دل تو پاگل ہے، کبھی الوداع نہ کہنا، محبتیں اور ویر زارا کے سیٹ پر کاجول، کرشمہ کپور، مادھوری ڈکشٹ، پریتی زنٹا اور کرن کھیر کے ساتھ ان کی ویڈیوز سوشل مڈیا پر خوب وائرل ہورہی ہیں۔

ان ویڈیوزکو صارفین نے بے حد پسند کیا اور اپنے پسندیدہ اداکار کی شرارتوں اور باتوں سے خوب محظوظ ہوئے انہوں نے کمنٹس میں اس کا کھل کر اظہار بھی کیا۔

اسی حوالے سے ایک اور ویڈیو بھی قابل ذکر ہے جس میں ہالی ووڈ سپر اسٹار دبئی کے صحرا میں ایک شوٹنگ کے دوران ہیروئن کے ہمراہ ریت کی دلدل میں پھنسے دکھائی دے رہے ہیں۔

اس موقع پر مصر کے ایک کامیڈین رمیز گالا نے ان سے پرینک کیا جو ڈریگن کے کاسٹیوم میں اچانک نمودار ہوا، جسے دیکھ کر ہیروئن نے خوف سے چیخنا شروع کردیا اور شاہ رخ خان بھی پریشان دکھائی دیئے لیکن انہوں نے ظاہر نہیں کیا۔

لیکن جیسے ہی وہ ڈریگن قریب آیا تو اس نے کاسٹیوم سے اپنا چہرہ نکال کر دکھایا تو شاہ رخ خان بجائے ہنسنے کے شدید غصے میں آگئے اور رمیز کو سخت الفاظ میں ڈانٹا۔

ریت سے نکلنے کے بعد رمیز گلال ان سے معذرت کرتا رہا اور اس نے محبت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ناراض مت ہوں میں آپ کو بہت پسند کرتا ہوں۔

اسی دوران شاہ رخ نے اسے گردن سے پکڑ کر زمین پر گرا دیا ابھی وہ اس کے منہ پر گھونسہ مارنے ہی والے تھے کہ رمیز گلال نے فلم ’’بلو باربر‘‘ کا مشہور گانا مرجانی مرجانی گایا جسے سن کر ان کے چہرے پر بے اختیار مسکراہٹ پھیل گئی۔

بعد ازاں شاہ رخ خان کا موڈ بدل گیا اور انہوں میزبان رمیز گلال کی معذرت قبول کرلی اور مسکراتے ہوئے گاڑی میں بیٹھ کر چل دیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں