The news is by your side.

Advertisement

شاہ سلمان بن عبد العزیز نے سعودی، کویت رابطہ کونسل کی منظوری دے دی

ریاض : شاہ سلمان بن عبد العزیز نے سعودی عرب اور کویت کے درمیان رابطہ کونسل کے قیام کی منظوری دیتے ہوئے وزیر خارجہ عادل الجبیر کو کونسل کا سربراہ مقرر کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کی مرکزی کابینہ کا اجلاس گزشتہ روز جدہ میں ریاست کے حکام سلمان بن عبد العزیز کی زیر صدارت منعقد ہوا، جس میں سعودی عرب اور کویت کے درمیان بنائی جانے والی رابطہ کونسل کے قیام کی منظوری دی گئی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کی مرکزی کابینہ کے منعقدہ اجلاس کے دوران شاہ سلمان بن عبد العزیز نے ملک کے وزیر خارجہ عادل الجبیر کو رابطہ کونسل کا سربراہ منتخب کیا۔

عرب میڈیا کے مطابق سعودی عرب کی حکومت ماضی میں بھی کئی ممالک کے ساتھ سیاسی و اقتصادی بنیادوں پر رابطوں کے لیے کونسل کا قیام عمل میں لانے کے لیے اقدامات کرچکی ہے۔

خیال رہے کہ سعودی حکام اس سے قبل متحدہ عرب امارات، عراق اور مصر کے ساتھ بھی رابطہ کونسل قائم کرچکا ہے، سعودی حکام کا کہنا ہے کہ دیگر ممالک کے ساتھ رابطہ کونسلوں کے قیام کا مقصد سعودی حکومت اور دیگر ممالک کے مابین مشترکہ معاونت کو فروغ دینا ہے۔

یاد رہے کہ ایک برس قبل سعودی عرب اور اس کے اتحادی ممالک نے قطر پر دہشت گردوں کی حمایت اور ان کے لیے مالی وسائل کی فراہمی کا الزام لگایا تھا، جس کے بعد سے سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں نے قطر سے تعلقات منقطع کردیے تھے۔

خیال رہے کہ خلیجی بحران کے بعد سعودی عرب نے قطر کے ساتھ اپنی سرحد پر نہر کھدوانے کا منصوبہ بنالیا ہے جس کے بعد قطر ایک تنہا جزیرہ بن جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں