The news is by your side.

Advertisement

شارجہ:پولیس نے ٖڈیڑھ لاکھ درہم لوٹنے والے گروہ کو گرفتار کرلیا

دبئی : متحدہ عرب امارات کی پولیس نے دو ایشائی باشندوں پر تشدد کے بعد ڈیڑھ لاکھ درہم نقدی لوٹنے والے تین متشبہ حملہ آوروں کو گرفتار کرکے جیل منتقل کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے شہر شارجہ کے علاقے النصیریا میں سیکیورٹی اداروں نے دو ایشیائی باشندوں سے ڈیڑھ لاکھ درہم کی رخطیر رقم لوٹنے پر گرفتار کرکے جیل منتقل کردیا ہے۔

شارجہ پولیس کا کہنا تھا کہ دو ایشیائی باشندوں پر تین نامعلوم افراد نے اچانک سے حملہ کرکے بہیمانہ تشدد کا نشانہ بنایا تھا اور ڈیڑھ لاکھ روپے نقدی لے کر فرار ہوگئے، جس کے بعد مقامی افراد نے اپنی مدد آپ کے تحت متاثرین کو کویت اسپتال منتقل کیا۔

پولیس ترجمان کا کہنا تھا کہ متاثرہ شہریوں پر حملہ کرنے والے مشتبہ افراد نے اپنے چہروں کو چھپایا ہوا تھا، حملہ آور نے ایشیائی باشندوں کا بینک سے رقم نکالے کے بعد سے پیچھا کررہے تھے۔


دبئی: 12 لاکھ درہم کی چوری میں ملوث دو چینی شہریوں کو 1،1سال کی قید


پولیس ترجمان کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی اہلکاروں نے جائے وقوعہ کا جائزہ لے کر تمام شواہد اکٹھا کرلیے ہیں اور واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج بھی حاصل کرلی گئی ہے۔

یاد رہے کہ حالیہ دنوں شارجہ پولیس کی جانب سے شہر بھر میں بینک اور اے ٹی ایم سے رقم کی منتقلی کرنے والوں کے لیے مہم چلائی جارہی ہے، تاکہ شہری رقم باآسانی گھر تک لے جاسکیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں