The news is by your side.

Advertisement

حمزہ شہباز لوٹی ہوئی دولت کا حساب دینے میں ناکام ہوگئے، شہباز گل

لاہور : ترجمان وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز گل نے کہا ہے کہ حمزہ شہباز لوٹی ہوئی دولت کا حساب دینے میں ناکام ہوگئے وہ اب بوکھلاہٹ کا شکار ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے حمزہ شہباز کے بیان پر اپنے ردعمل میں کیا، ،شہبازگل کا کہنا تھا کہ ملک کو قرضوں کی دلدل میں ڈبونے والے کس منہ سے معاشی بدحالی کی بات کرتے ہیں، حمزہ شہباز کو بجٹ پرتنقید کرنے سے پہلے تاریخی بجٹ کی تقریر سن لینی چاہیے تھی۔

ترجمان وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا کہ ن لیگ کی حکومت نے دس سال میں جنوبی پنجاب کا265 ارب روپیہ لوٹا ہے جبکہ پی ٹی آئی حکومت نے حالیہ بجٹ کا35فیصد جنوبی پنجاب کیلئے مختص کیا، میٹرو کے پلوں، سڑکوں کو رقی سمجھنے والے تعلیم،صحت کوپس پشت ڈالتے رہے۔

شہباز گل کا مزید کہنا تھا کہ حمزہ شہباز ملک سے لوٹی جانے والی دولت کا حساب دینے میں ناکام ہوئے ہیں اور اب بوکھلاہٹ کا شکار ہیں، ملکی معیشت کونقصان بجٹ سے نہیں بلکہ ان کی میگا کرپشن اور ٹی ٹی سے ہوا۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ اور پییلز پارٹی نے50 ارب ڈالر قرضہ لے کر اپنی جائیدادیں بنائیں، عوام نے دیکھ لیا کہ زرداری اور شریف خاندان ایک ہی سکے کے دو رخ ہیں، چوروں کو بے نقاب ہونا عمران خان کی کامیابی ہے، کرپشن کے گُرو عوام کو گمراہ کرنے کے بجائے نیب کو اپنے کرتوتوں کا جواب دیں۔

مزید پڑھیں : حمزہ شہباز کی پنجاب اسمبلی کے بجٹ اور عثمان بزدار پر کڑی تنقید

واضح رہے کہ اپوزیشن لیڈر پنجاب حمزہ شہباز نے کہا ہے کہ معیشت کی کشتی ایک بھنور میں پھنسنے جارہی ہے، جب لوگ آدھی نیند کر چکے تھے، تب وزیراعظم کو خطاب یاد آیا، عوام کو خوش فہمی تھی کہ وزیراعظم بجٹ پر خوشخبری سنائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے جو بجٹ پیش کیا، وہ عوام کے لئے زہر قاتل ہے، غریبوں پر16فیصد سروس ٹیکس لگا دیا گیا ہے، حکومتی بجٹ عوام سے انتقام لینے کے مترادف ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں