The news is by your side.

Advertisement

شہباز گل نے نوازشریف کی صحت سے متعلق چلنے والی خبروں کو غلط قرار دے دیا

لاہور: پنجاب حکومت کے ترجمان شہباز گل نے نوازشریف کی صحت کے حوالے سے چلنے والی خبروں کو غلط قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ عدالت کو دباؤ میں لانے کے لیے ایسے بیانات جاری کیے جارہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق نواز شریف کی صحت سےمتعلق اُن کے ذاتی معالج ڈاکٹر عدنان کے بیان پر ترجمان پنجاب حکومت شہباز گل نے ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ نوازشریف نے کل روٹین کے چیک اپ میں ای سی جی کروانے سے خود انکار کیا۔

انہوں نے بتایا کہ نوازشریف کا کہنا تھا کہ اُن کا ای سی جی کرانے کا موڈ نہیں، سابق وزیراعظم کے ذاتی معالج غلط خبریں پھیلا کر عدالت کو دباؤ میں لانے کی کوشش کررہے ہیں۔

مزید پڑھیں: جعلی و سیاسی مقدموں میں قید نواز شریف کی صحت کو خطرہ ہے: مریم نواز

شہباز گل کا کہنا تھا کہ نوازشریف کی ضمانت کے لیے درخواست عدالت میں دائر ہے جس پر 11 جون کو سماعت ہوگی، مسلم لیگ ن نے ایک بار پھر عدلیہ کو دباؤ میں لانے کے لیے صحت کی خرابی سے متعلق بیانات دینے شروع کردیے جبکہ کوٹ لکھپت کے جیل سپرٹنڈینٹ نے تصدیق کی کہ نوازشریف کی طبعیت بالکل ٹھیک ہے۔

دوسری جانب ذرائع کے مطابق کوٹ لکھپت جیل کے حکام کی درخواست پر پی آئی سی کے ڈاکٹروں نے نوازشریف کا طبی معائنہ کیا جس میں اُن کا بلڈپریشر، شوگر سمیت معمول کا چیک اپ کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں