The news is by your side.

Advertisement

‘کل جلسے کے بعد ن لیگ سمیت پی ڈی ایم کا جھوٹا پروپیگنڈا انجام کو پہنچا’

لاہور : معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل کا کہنا ہے کہ کل جلسے کے بعدن لیگ سمیت پی ڈی ایم کا جھوٹا پروپیگنڈا انجام کوپہنچا، 10 بھینسوں سے شہباز شریف ارب پتی بن گئے تو عوام کیوں نہیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی سیاسی ابلاغ شہباز گل نے مریم اورنگزیب کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کل جلسے کے بعدن لیگ سمیت پی ڈی ایم کا جھوٹا پروپیگنڈاانجام کوپہنچا، عوام آپکو آپکے ملک دشمن بیانیے کو مسترد کر چکی ہے ، عوام کا سودا کرنیوالے جعلی لیڈر مسیحائی کے دعویدار بن رہے ہیں۔

ڈاکٹر شہباز گل کا کہنا تھا کہ ان کا ملک دشمن بیانیہ زورپکڑتاجارہاہے، عوام اور جمہوریت کےپاسدار ہم ہیں، معیشت کو دیوالیہ کرنیوالی ن لیگ معیشت پربھاشن بند کرے، ملک کابلندترین خسارہ 19ارب 19کروڑ50لاکھ ڈالرزچھوڑکرجانیوالےآپ تھے، معیشت کو آپکے جعلی وزیر خزانہ نے8ارب ڈالر خزانےسے نکال کر تباہ کیا۔

معاون خصوصی نے کہا کہ اوپر سب اچھا دکھانے کے لیے ڈالر کو مصنوئی طریقے سے روکے رکھا گیا ، اپنی نااہلی چھپانے کیلئے خزانے کو 8 ارب ڈالر ا ٹیکا لگایا گیا، 2013میں اسٹیبل ریٹڈمعیشت کو2018 میں منفی ریٹنگ میں پہنچایا۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان نے عوام کو انکے حق کیلئے لڑنا سکھایا، تمام عوامی حقوق جن پر آپ طعنےکس رہی ہیں عوام کوملیں گے، کرپٹ ٹولے کی خواہش ہے عمران خان ناکام ہوں ، مگرہر بار کی طرح اس بار بھی ناکامی آپ کا مقدر ہوگی۔

شہباز گل نے کہا کہ انڈوں کی بات وہ کرنیوالی محترمہ نے سر سے انڈے گھما کر غلامی کا عہدہ پایا، جب کٹوں کو دینےکی بات ہو تو ضروری نہیں کہ آپکے ریلو کٹوں کا ذکر ہو۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ شہبازشریف نے نیب کو بتایا 10بھینسوں کے دودھ سے 1کروڑ منافع ہوا، شریف ڈیری فارم کی 10بھینسوں سےچھوٹےمیاں ارب پتی بن گئے تو عوام کیوں نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں