The news is by your side.

Advertisement

‘شہبازشریف کی ضمانت سے عام شہری مایوس ہوگا، ان کیخلاف واضح ثبوت ہیں’

لاہور : معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گِل کا کہنا ہے کہ شہبازشریف کی ضمانت سے عام شہری مایوس ہوگا، شہبازشریف کیخلاف سنگین الزامات اور واضح ثبوت ہیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گِل نے اپوزیشن لیڈر کی عبوری ضمانت منظور ہونے پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا شہبازشریف کی ضمانت سےعام شہری مایوس ہوگا، آج شہبازشریف کو فرار ہونے کا موقع دیا گیا، شہبازشریف کیخلاف سنگین الزامات،واضح ثبوت ہیں۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ شہبازشریف دوبارہ سے بیرون ملک بھاگنے کی کوشش کریں گے، یہ بزدل لوگ ہیں پہلے بھی فرار ہوئے اب بھی فرار ہوں گے، عدالت معزز ہے ان پر تبصرہ نہیں کرناچاہیے۔

ڈاکٹر شہباز گِل نے کہا جب پسند کے فیصلے آتےہیں تو ان کیلئے عدالتیں اچھی ہوجاتی ہیں، یہ لوگ مطمئن کرپٹ ہیں اور اطمینان سے کرپشن کرتے ہیں، ان کےگھر کے شوپیپر سے لیکر دال تک سرکار کے پیسوں پر بنتی تھی۔

بعد ازاں معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گِل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ضمانت کی مٹھائی کھانےسےپہلے ذہن میں ایک بات رکھیے گا، یادرکھیں جان آخرلوٹ مارکاحساب دے کر ہی چھوٹنی ہے ، لوٹ مارکاحساب دینےکےسوادوسرا کوئی آپشن نہیں۔

ڈاکٹرشہبازگل کا کہنا تھا کہ ڈیل ملنی ہےنہ سعودی قطری لبنانی شہزادے مدد کو آنے والے ہیں، سعودی اورلبنانی شہزادےبھی آپ کے کرتوت جان چکے ہیں ، وہ یہ بھی جانتے ہیں کہ عمران خان ڈیل نہیں کرتا۔

یاد رہے لاہور ہائی کورٹ نے نیب کو شہباز شریف کو گرفتار کرنے سے روک دیا تھا اور شہباز شریف کی عبوری ضمانت17 جون منظور کرتے ہوئے 5لاکھ روپےکے مچلکے جمع کرانے کا حکم دیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں