The news is by your side.

Advertisement

اقتدار کی ہوس میں ’’مولانا‘‘ آئےدن سازشوں کی محفل رچاتے ہیں، شہبازگل

لاہور : ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہبازگل کا کہنا ہے کہ اے پی سی این آر او کے لیے ہے، ان لوگوں کوکسی صورت این آراونہیں دیاجائےگا، اقتدار کی ہوس میں ’’مولانا‘‘ آئے دن سازشوں کی محفل رچاتے ہیں، جتنی چاہے مجلسیں کر لیں، آپ کا یوم حساب آن پہنچا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہبازگل نے اے پی سی کے حوالے سے بیان میں کہا لٹیروں کا ٹولہ جمہوریت بچاؤمہم کےنام پر پھر اکٹھا ہورہا ہے، احتساب کے خوف سے مستند چوروں کی نیندیں اڑ گئی ہیں، یہ اے پی سی، آل پارٹیز کرپشن بچانے کی ناکام کوشش ہے۔

شہبازگل کا کہنا تھا اقتدار کی ہوس میں ’’مولانا‘‘آئےدن سازشوں کی محفل رچاتے ہیں، نوزائیدہ قائدین ابوؤں کی کرپشن بچانےکی حکمت عملی بنائیں گے، بیگم صفدر ،بلاول زرداری مولانا کی اصل خوبیوں سےواقف نہیں۔

چوروں کا اکٹھ بتا رہا ہے کہ دیس میں ایماندار تھانیدار آ گیا ہے

ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا اے پی سی دراصل ریلو کٹوں کا اجتماع ہے ، چوروں کا اکٹھ بتا رہا ہے کہ دیس میں ایماندار تھانیدار آ گیا ہے، امید ہے اعلامیے میں تمام چور قومی دولت واپس کرنے کا اعلان کریں گے، جتنی چاہے مجلسیں کر لیں، آپ کا یوم حساب آن پہنچا ہے۔

ان کا کہنا تھا اپوزیشن نےکرپشن چھپانےکی بھرپورکوشش کی، اے پی سی این آراوکےلیےہے، یہ علی باباچالیس چورہیں، یہ پتہ نہیں کہ علی بابا شہباز شریف  ہیں یاآصف زرداری، یہ طے کریں گے کہ کرپشن کے الزامات سے بچنا کیسے ہے۔

جتنی چاہے مجلسیں کر لیں، آپ کا یوم حساب آن پہنچا ہے

شہبازگل نے کہا مولانافضل الرحمان پہلی دفعہ اقتدارسےباہرہیں، عوام کوپتہ ہےیہ ملک لوٹ کرکھاگئے، عوام نے لوگوں کے مؤقف کو رد کردیا، سب کوپتہ ہےملک ان کی وجہ سےمشکل صورتحال میں ہے۔

ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب کا کہناتھا روپےکی قدرگرنےسےمہنگائی بڑھی، ماضی میں اتنےقرضےلیےگئےجس سےروپےکی قدرگری، مہنگائی اس وجہ سےہوئی کہ ڈالرکی قدر میں اضافہ ہوا، مہنگائی گزشتہ حکومتوں کے غلط فیصلوں کانتیجہ ہے۔

عوام کو بیوقوف بنانے کے لیے اے پی سی اپوزیشن کی نورا کشتی ہے

انھوں نے مزید کہا ہم نےنہیں کہالیکن حقیقت یہی تھی کہ ملک دیوالیہ ہوچکاتھا، روپےکی قدرمیں کمی ان کی لوٹ مارکی وجہ سےہوئی، ان لوگوں کو کسی  صورت این آراو نہیں دیا جائےگا، عوام کو بیوقوف بنانے کے لیے اے پی سی اپوزیشن کی نورا کشتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں